معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

سرعت پخش پیام‌های صوتی فوروارد شده در واتس اپ تغییر می کند + جزئیات

  • کد خبر: ۸۹۳۵۷
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
سرعت پخش پیام‌های صوتی فوروارد شده در واتس اپ تغییر می کند + جزئیات
واتس‌اپ چند ماه پیش به قابلیت تغییر سرعت پخش پیام‌های صوتی مجهز شد تا امکان پخش با سرعت ۱.۵ یا ۲ برابری فراهم شود. حالا اعلام شده که این شرکت سعی دارد همین قابلیت را به پیام‌های شنیداری بیاورد. پیام‌های شنیداری همان پیام‌های صوتی هستند که از یک چت به چت دیگر فوروارد شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، در جدیدترین بتای واتس‌اپ iOS قابلیتی برای کنترل سرعت پخش پیام‌های شنیداری مشاهده شده است. این قابلیت احتمالا به زودی برای نسخه بتای اندروید هم در دسترس قرار می‌گیرد. پیش‌تر چنین قابلیتی برای پخش پیام‌های شنیداری فوروارد شده وجود نداشت و کاربران نمی‌توانستند سرعت پخش آن‌ها را تنظیم کنند.

اگرچه این آپدیت یک تغییر کوچک بر شیوه پخش پیام‌های شنیداری محسوب می‌شود، ولی همچنان باید منتظر طی مراحل آزمایشی بتا باشیم تا دسترسی به این قابلیت روی نسخه نهایی اپلیکیشن‌ها ممکن شود. شاید بد نباشد که واتس‌اپ امکان کاهش سرعت پخش را هم به این اپلیکیشن اضافه کند تا کسانی که در شنیدن صدا مشکل دارند، آسان‌تر به پیام‌ها گوش کنند.

سرعت پخش پیام‌های صوتی فوروارد شده در واتس اپ تغییر می کند + جزئیات

واتس‌اپ دیروز از دو قابلیت جدید رونمایی کرد. قابلیت اول گزارش مستقیم پیام‌های اسپم و آزاردهنده از داخل صفحه چت است. قابلیت دوم از طریق یک تماس کوتاه شماره تلفن کاربر را تایید می‌کند تا همه چیز داخل اپلیکیشن انجام شود و امکان دستکاری در آن وجود نداشته باشد.

این شرکت همچنین در حال کار روی چند ویژگی جدید است تا کاربران بیشتری را به استفاده از واتس‌اپ ترغیب کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به قابلیت توقف ضبط در هنگام ارسال پیام‌های صوتی اشاره کنیم. با این قابلیت می‌توانید در هر مقطع از ثبت پیام صوتی این کار را متوقف کرده و بعد دوباره آن را ادامه دهید.

به‌علاوه، واتس‌اپ در حال توسعه نسخه جدید اپلیکیشن‌های ویندوز و مک اواس است تا قابلیت‌های بیشتر و بهتری را از طریق یک رابط کاربری تازه در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->