استاندار خراسان رضوی:

مجمع عمومی پدیده آذر ماه برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۸۹۴۳
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
  • ۱
مجمع عمومی پدیده آذر ماه برگزار می‌شود
در روز‌هایی که سرپرست جدید شرکت پدیده شاندیز برای پاسخ‌گویی به رسانه‌ها مدام امروز و فردا می‌کند، روز گذشته استاندار خراسان رضوی سکوت خبری درباره این شرکت را شکست و از برگزاری مجمع عمومی این شرکت تا پایان آذرماه خبر داد.
به گزارش شهرآرا علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه جلسه گردهمایی امامان جمعه خراسان رضوی گفت: صبح روز چهارشنبه ۲۲ آبان جلسه ستاد تدبیر استان برگزار می‌شود. سرپرست جدید آخرین گزارش را راجع به وضعیت شرکت پدیده در این جلسه ارائه خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای اجرای حکم دادگاه صورت گرفته است گفت: حمایت‌های جدی دولت از این شرکت ادامه دارد تا وضعیت سهام‌داران روشن شود. اکنون تقسیم‌بندی وضعیت سهام شرکت بعد از حکم دادگاه نیز مشخص شده و در این فرایند تمام دقت بر این بوده است که حقوق سهام‌داران
حفظ شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: حکم پرونده شرکت پدیده شاندیز با همکاری دادگستری، دادستانی و دستگاه‌های دولتی در حال اجراست. جزئیات و اخبار بیشتر درباره وضعیت این شرکت را بعد از جلسه ستاد تدبیر اعلام می‌کنیم.
۵ مردادماه طی حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران عمده در نظام اقتصادی کشور، محسن پهلوان‌مقدم، مؤسس و مدیرعامل اسبق شرکت پدیده شاندیز، به حبس ابد محکوم شد. بر اساس حکم دادگاه قرار شد ۸۰ درصد سهام شرکت پدیده که به وی و سایر متهمان پرونده تعلق داشت به تناسب میان طلبکاران و سهام‌داران شرکت پدیده تقسیم شود.

فیاضی مشاور پدیده شد
خبر‌های مرتبط با شرکت پدیده همچنان ادامه دارد، بر این اساس سید جلال فیاضی مشاور امور اجتماعی و رسانه‌ای گروه شرکت‌های پدیده شد. علی کریمی قدوسی طی حکمی عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد و مدیرمسئول اسبق روزنامه‌های قدس و شهرآرا را به عنوان مشاور امور اجتماعی و رسانه‌ای گروه شرکت‌های پدیده منصوب کرد.
فیاضی ضمن تأیید خبر در مصاحبه با شهرآرا اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط با پرونده پدیده برای اجرای دقیق احکام قضایی واحقاق حقوق سهامداران و ذینفعان تلاش می‌کنند تا حقوق آن‌ها استیفا شود.
او درباره کم بودن میزان اطلاع‌رسانی‌ها از فرایند اجرای حکم دستگاه قضا درباره پرونده پدیده گفت: وقتی حرف‌ها و وعده‌ها درباره پدیده عملی نمی‌شود، نارضایتی مردم و سهام‌داران را در پی دارد. از این رو، در تلاش هستیم اطلاع‌رسانی‌ها درباره وضعیت این شرکت متقن، دارای پشتوانه و قابل تحقق باشد.
مشاور امور اجتماعی و رسانه‌ای گروه شرکت‌های پدیده ادامه داد: پرونده پدیده پیچیدگی‌های زیادی دارد و چند کارگروه مجرب از کارشناسان زبده کشور برای بررسی نحوه اجرای حکم پرونده پدیده تشکیل شده است. حکم پرونده پدیده به تعبیر رئیس قوه قضائیه معادل یک کتاب است و جزئیات زیادی دارد؛ لذا اطلاع‌رسانی درباره فرایند اجرای حکم این پرونده نیازمند کار دقیق است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
1
پول مارو بدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->