ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: توسعه ورزش همگانی زمینه‌ساز نشاط و سلامت اجتماعی است

  • کد خبر: ۸۹۶۴۰
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
شهردار مشهد: توسعه ورزش همگانی زمینه‌ساز نشاط و سلامت اجتماعی است
شهردار مشهدالرضا (ع) گفت: امروز دور جدیدی از فعالیت‌های همگانی را آغاز می‌کنیم. ورزش همگانی موجب ایجاد همبستگی برای همه هم‌وطنان و همسایگان امام‌رضا (ع) است و امیدواریم با توسعه ورزش همگانی در سراسر شهر بتوانیم زمینه نشاط اجتماعی و سلامت مردم را فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته کوه‌پارک مشهد شاهد یک اتفاق ویژه بود. بعد از ۲ سال از آغاز پاندمی کرونا که موجب تعطیلی همه فعالیت‌های ورزش همگانی و بسیاری از مسابقات ورزشی شده بود، دیروز یک همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد تا به نوعی پایان‌دهنده دوران سخت هژمونی کرونا باشد. با‌وجودی‌که هوای دیروز مشهد به نسبت روز‌های گذشته سردشده و در زمان برگزاری همایش تا ۴‌درجه هم کم شده بود، اما بیش از ۲ هزار نفر در این همایش همگانی شرکت کردند تا شروعی باشد برای آغاز دوباره ورزش.

آن‌ها یک مسیر پنج‌کیلومتری را طی کردند و سپس در مراسمی که با حضور تنی چند از مسئولان شهری و ورزشی برگزار شد، به قید قرعه به ۱۱۰‌نفر جوایزی از جمله دوچرخه، لوازم ورزشی و بن خرید کالا اهدا شد. این پیاده‌روی با همکاری تربیت‌بدنی سپاه امام‌رضا (ع)، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی برگزار شد.

شهردار مشهد‌: توسعه ورزش همگانی، زمینه‌ساز نشاط و سلامت اجتماعی است

شهردار مشهدالرضا (ع) گفت: امروز دور جدیدی از فعالیت‌های همگانی را آغاز می‌کنیم. ورزش همگانی موجب ایجاد همبستگی برای همه هم‌وطنان و همسایگان امام‌رضا (ع) است و امیدواریم با توسعه ورزش همگانی در سراسر شهر بتوانیم زمینه نشاط اجتماعی و سلامت مردم را فراهم کنیم. سید‌عبدا... ارجائی در همایش پیاده‌روی خانوادگی که به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، به میزبانی شهرداری مشهد در کوه‌پارک، برگزار شد، ضمن اعلام این مطالب، افزود: ورزش در اولویت برنامه دوره ششم مدیریت شهری است؛ زیرا می‌تواند نشاط اجتماعی را فراهم کند.

وی اولویت دوره ششم مدیریت شهری در حوزه ورزش را به ۳ دسته تقسیم کرد و توضیح داد: دسته اول مربوط به توسعه ورزش همگانی در سطح زیرساختی و رویدادی است. امروزه با توسعه شهرنشینی، کم‌تحرکی در کشور ما تبدیل به یک معضل شده است، اما ورزش همگانی نشاط و آرامش را به‌صورت خانوادگی به جامعه تزریق و ایجاد همبستگی می‌کند که این مسئله می‌تواند قلب‌ها را به هم نزدیک کند و باعث ایجاد سرمایه اجتماعی شود.

شهردار مشهدالرضا (ع) ادامه داد: در دسته دوم ورزش بانوان را داریم و امیدواریم بتوانیم ظرف ۲ سال تمامی پارک‌های سطح شهر را برای ورزش آنان مهیا کنیم، در دسته سوم نیز ورزش جانبازان و معلولین عزیز را دنبال خواهیم کرد، این برنامه‌ها آغاز شده و ان‌شاءا... امتداد خواهد داشت.

ارجائی افزود: ان‌شاءا... مردم عزیزمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث کم‌رنگ‌شدن کرونا شوند تا بتوانیم روزبه‌روز این گردهمایی‌ها را افزایش دهیم و باعث نشاط و شادی مردم عزیزمان شویم، شهر امام مهربانی‌ها علی بن‌موسی‌الرضا (ع) باید شهری آرامش‌بخش و نشاط‌آور باشد. وی در پایان از هیئت ورزش‌های همگانی، سپاه امام‌رضا (ع) و اعضای شورای شهر مشهد مقدس برای کمک به برگزاری این مراسم تشکر کرد.

سردار مهدوی: بازگشت مردم به محافل ورزشی را به فال‌نیک می‌گیریم

جانشین فرماندهی سپاه امام‌رضا (ع) در‌باره هدف برگزاری این همایش گفت: بعد از مدت‌های طولانی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ورزشی لغو شده بود و مردم کمتر در محافل اجتماعی حضوری پررنگ داشتند. حضور و بازگشت دوباره مردم به فضا‌های ورزشی را به فال‌نیک می‌گیریم و امروز هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج بار دیگر اجتماعات ورزشی را سامان‌دهی کردیم تا روحیه شادابی و نشاط را به سطح جامعه باز‌گردانیم. سردار محمد‌رضا مهدوی ضمن تشکر و قدر‌دانی از شهروندان بسیجی که گرمابخش برگزاری این همایش بزرگ بودند، گفت: ما تلاش خواهیم کرد از ظرفیت پتانسیل بسیج برای رونق ورزش همگانی با همه دستگاه‌های مرتبط همراهی کنیم.

امیر آذریان: ورزش راهکاری مهم برای حفظ سلامت خانواده است

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گفت: ورزش راهکاری مهم برای حفظ سلامت و افزایش توانایی ایجاد روحیه شاداب و بانشاط برای حفاظت از سرمایه‌های انسانی است؛ بنابر‌این وظیفه داریم با انسجام و وحدت میان خانواده بسیجیان، فرهنگ باهم‌بودن و در‌کنار‌هم‌بودن را ترویج دهیم. امیر آذریان افزود: چنین‌همایش‌هایی یکی از شیوه‌های مهم توسعه این انسجام‌بخشی است که امیدواریم به فراخور حال و شرایط شاهد رونق چنین‌برنامه‌هایی در استان باشیم و ما نیز در‌این‌راستا از هیچ کمکی برای دستیابی با اهداف تعریف‌شده دریغ نخواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->