تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برگزاری دومین مراسم تجلیل از ۴۰۰ شهید ورزشکار

  • کد خبر: ۸۹۶۴۳
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
برگزاری دومین مراسم تجلیل از ۴۰۰ شهید ورزشکار
هم‌زمان با هفته بسیج مستضعفین در مشهد دومین مراسم تجلیل از ۴۰۰ شهید ورزشکار برگزار شد.

مجیدخروشی | شهرآرانیوز؛ هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج دومین یادواره ۴۰۰ شهید ورزشکار چهارم آذر در سالن همایش مؤ‌سسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد. این مراسم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، معاونان، فرماندهان نظامی ارتش و سپاه، مدیران و مسئولان شهری استان و بیش از ۳۰۰‌نفر از خانواده‌های شهدا در‌حالی برگزار شد که در ابتدای این مراسم محفل با تلاوت آیات قرآن، زیارت خاصه حضرت امام‌رضا (ع)، سرود جمهوری اسلامی مزین شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هدف از برگزاری این همایش، زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که با ایثارگری سلامت جامعه را پاسداری کردند، است. تلاش کردیم با دعوت خانواده این عزیزان ضمن برگزاری آیین سپاسگزاری به جامعه جوان و نوجوان بگوییم که الگوی اول جامعه ما این شهدا هستند.

افشین داوری افزود‌: در این مراسم جمع شدیم تا به همه پسران و دختران ورزشکار بگوییم سکوی نخست در ورزش از آنِ شهدای گران‌قدری است که با خونشان، اخلاق و منش پهلوانی را برای ما به یادگار گذاشتند. وظیفه ما در قبال این عزیزان، حفظ و صیانت از سیره و رفتار پهلوان‌منشانه این عزیزان است. تجلیل از خانواده شهدا یک فرهنگ سپاسگزاری است و معتقدم باید این تفکر و اندیشه قدردانی در جامعه رونق و گسترش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->