نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

خداحافظی آقای گل ماتادور‌ها

  • کد خبر: ۹۰۲۶
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
خداحافظی آقای گل ماتادور‌ها
داوید ویا ۳ هفته دیگر برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارد
داوید ویا که درحال‌حاضر در تیم ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند، در فاصله ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری جی‌لیگ ژاپن اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد. ویا درحالی به دوران حرفه‌ای نوزده‌ساله خود پایان خواهد داد که فوتبال حرفه‌ای‌اش را در سال ۲۰۰۰ با اسپورتینگ خیخون آغاز کرد و پس از بازی برای تیم‌هایی همچون رئال ساراگوسا، والنسیا، بارسلونا و اتلتیکومادرید، در سال ۲۰۱۴ راهی آمریکا شد و به عضویت نیویورک‌سیتی درآمد. او پس از ۴ سال بازی در MLS و مقطعی بازی قرضی در تیم ملبورن‌سیتی استرالیا در سال ۲۰۱۹ به ویسل‌کوبه ژاپن ملحق شد. داوید ویای سی‌وهفت‌ساله این فصل در ۲۶ بازی، ۱۲ گل برای ویسل‌کوبه به ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، در‌حالی‌که این تیم ژاپنی درحال‌حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی جی‌لیگ جای دارد. این مهاجم اسپانیایی که ۹۸ بازی ملی و ۵۹ گل‌زده با پیراهن اسپانیا در کارنامه‌اش دیده می‌شود، با این تیم قهرمانی در یورو ۲۰۰۸ و قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۰ را هم تجربه کرد.

آلبوم افتخارات ویا
بازیکن سابق بارسلونا ازجمله‌بازیکنانی است که توانست به‌همراه تیم ملی اسپانیا فاتح جام‌جهانی و یورو شود؛ همچنین یک‌بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، ۳ بار در لالیگا قهرمان شد و ۳ کوپادل‌ری به دست آورد. ۳ سوپرجام اروپا و یک جام‌جهانی باشگاه‌ها را نیز به دست آورد.

ویا: دوم ژانویه بازنشسته خواهم شد
داوید ویا دیروز در نشست خبری باشگاه ویسل‌کوبه پس از اینکه اعلام کرد به چه دلیل در نشست خبری حاضر شده است، از خانواده، همسر و فرزندانش قدردانی کرد که از او در این مدت حمایت کردند. ویا گفت: بدون آن‌ها نمی‌توانستم این موفقیت‌ها را به دست بیاورم. مهاجم اسپانیایی از باشگاه نیز تشکر کرد و اطمینان داد که در بازی‌های باقی‌مانده فصل تمام تلاش خود را می‌کند تا به عنوانی که به فتحش نزدیک هستند، دست یابند. ویسل‌کوبه به نیمه‌نهایی جام امپراتور رسیده و قرار است بیست‌ویکم دسامبر به‌مصاف شیمیزو برود تا صعودش را به فینال دوم ژانویه قطعی کند. این عنوان را نیز آندرس اینیستا می‌تواند فتح کند. ویا در ادامه از هافبک اسپانیایی به‌خاطر اینکه باعث شد به ژاپن برود، تشکر کرد. او رو به اینیستا کرد و گفت: در این یک‌ماه‌ونیم باقی‌مانده خیلی خوش‌حالم که در کنارت دوران ورزشی‌ام را به پایان می‌رسانم. ویا مانند یک اسطوره به‌عنوان بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی اسپانیا از فوتبال خداحافظی می‌کند. او هنوز یک‌ماه‌ونیم فرصت دارد تا از حرفه محبوبش لذت ببرد. مهاجم اسپانیایی در پایان گفت: بازنشسته نشده‌ام. این اتفاق دوم ژانویه اتفاق خواهد افتاد؛ زمانی که فاتح جام امپراتور شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->