اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تقویت فضای نشاط و ورزش در دستورکار مدیریت‌شهری مشهد

  • کد خبر: ۹۰۳۳۹
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
تقویت فضای نشاط و ورزش در دستورکار مدیریت‌شهری مشهد
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد با تأکید بر نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی برای بانوان، از اهتمام مدیریت‌شهری برای افزایش شادابی و نشاط میان مردم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با تأکید بر نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی برای بانوان، از اهتمام مدیریت‌شهری برای افزایش شادابی و نشاط میان مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در نشست صمیمانه با ساکنان محله پایداری که در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) برگزار شد، افزود: یکی از شعار‌های محوری شهرداری در دوره ششم مدیریت‌شهری، تسری صفات امام رضا (ع) ازجمله مهربانی، علم و دانش به شهر است.

تلاش برای تقویت فرهنگ همسایگی

وی تصریح کرد: ما به‌دنبال تقویت فرهنگ همسایگی در شهر هستیم. این روز‌ها به‌علت اوضاع نامناسب اقتصادی، چراغ زندگی خیلی از خانواده‌ها کم‌نور شده و نیاز است با پیروی از امام مهربانی‌ها، معین‌الضعفا، علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، حق همسایگی را نگاه داریم و دست نیازمندان را بگیریم و با هم مهربان باشیم. شهردار مشهد اضافه کرد: یکی دیگر از صفات امام رضا (ع)، «عالم آل‌محمد (ص)» است.

براین اساس مشهد باید شهر علم باشد؛ بنابراین باید به ترویج فرهنگ مطالعه، گفتگو، بحث‌های علمی و کارشناسی توجه شود.

ارجائی با بیان اینکه شهرداری خادم مردم است، اظهار کرد: در موضوع مقابله با ویروس کرونا، مکان‌هایی را که در اختیار شهرداری بود، تجهیز و برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد قرار دادیم.

همچنین برای دسترسی آسان افرادی که امکان راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در نزدیکی محل زندگی‌شان نبود، تعدادی اتوبوس را تجهیز و به مناطق گوناگون شهر به‌ویژه مناطق حاشیه‌ای برای انجام واکسیناسیون اعزام کردیم.

شهردار مشهد افزود: در کنار این اقدامات، ۲۰ دستگاه تاکسی نیز برای واکسیناسیون افرادی که به‌علت ناتوانی امکان خروج از منزل را ندارند، اختصاص داده شده است که با مراجعه به منزل افراد ناتوان، واکسن کرونا را تزریق می‌کنند.

تقویت مکان‌های بازی و شهربازی‌ها

ارجائی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌های ما اهتمام به شادابی و نشاط مردم است، تصریح کرد: براین اساس سرزمین‌های شادی و شهربازی‌ها را تقویت می‌کنیم و امکان نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی را برای بانوان فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: نشاط و شادابی بانوان یکی از موضوع‌هایی است که به‌جد دنبال آن هستیم و برای تحقق آن، فضا‌هایی در بوستان‌ها را که مشرفیت ندارند، به مکان‌هایی آرام و بانشاط برای تفریح و ورزش دختران و بانوان تبدیل خواهیم کرد.

شهردار مشهد افزود: امیدواریم با یاری هم بتوانیم در زمان معقولی پروژه‌های عمرانی خوبی را در مناطق گوناگون به‌ویژه در زمینه کاهش آلودگی هوا و حمل‌ونقل عمومی اجرا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->