اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

از پرواز قو‌ها در اهواز تا شهرآورد کرمان+ برنامه بازی‌های لیگ دسته یک

  • کد خبر: ۹۰۳۸۲
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
از پرواز قو‌ها در اهواز تا شهرآورد کرمان+ برنامه بازی‌های لیگ دسته یک
هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال، با انجام ۹ مسابقه امروز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال روز پنجشنبه با انجام ۹ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات، ملوان در اهواز به مصاف استقلال می‌رود و یک شهرآورد نیز در کرمان شاهد خواهیم بود. دیدار‌های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

این در حالی است که لیگ یکی‌ها در این هفته مجبور بودند در جام حذفی نیز به میدان بروند و ۱۲ تیم آن‌ها به مرحله یک شانزدهم صعود کرده اند، بااین حال برخی از سرمربیان تیم‌های لیگ دسته اولی خیلی از این صعود و حضور خشنود نیستند، زیرا می‌گویند فشردگی مسابقات آن‌ها زیادتر خواهد شد و ممکن است لیگ را به خاطر تک بازی حذفی از دست بدهند. مشکل زمین‌های مناسب در لیگ یک نیز مثل لیگ برتر وجود دارد!

پرواز قوی سپید انزلی به اهواز

ملوان بندرانزلی، صدرنشین مسابقات، در جام حذفی مقابل مس شهربابک حذف شد و شاید هوادارانش از این اتفاق ناراحت باشند، اما کادر فنی این تیم با خیال راحت مسابقات لیگ را دنبال خواهد کرد. قوی سپید خزر این هفته در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. آبی پوشان اهوازی به دنبال متوقف کردن صدرنشین هستند تا خود را به رده‌های بالاتر از هفتمی برسانند. استقلال خوزستان هم در جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و باید دید در نبرد حذف شدگان جام حذفی کدام تیم پیروز خواهد شد. هرچند در پایان این هفته ملوان حتی اگر بازنده شود، بازهم صدرنشین خواهد ماند.

شهرآو رد در دل کویر

دربی کرمان هم این هفته یکی از جذاب‌ترین مسابقات خواهد بود. آرمان گهر سیزده امتیازی در رده دوم جدول ایستاده و مس کرمان با یک امتیاز کمتر در رده ششم قرار گرفته است و برنده این مسابقه شانس حضور در رده دوم جدول را دارد. آرمان گهر این روز‌ها روز‌های خوبی را سپری می‌کند و موفق شده است در جام حذفی نیز صعود داشته باشد. در آن سو شرایط مس کرمان بسیار مساعد است.

یاران فرزاد حسین خانی در ۲ بازی قبلی خود ابتدا مقابل شهرداری همدان در لیگ به برتری رسیدند و سپس مقابل خوشه طلایی ساوه در جام حذفی پیروز شدند تا آن‌ها نیز خود را در جمع ۳۲ تیم برتر رقابت‌های جام حذفی ببینند.
در دیگربازی‌های این هفته، قشقایی شیراز هم با رجب زاده خوب نتیجه گرفته و با ۱۳ امتیاز در رده سوم است و این تیم باید به مصاف رایکا بابل برود. حضور پیروز قربانی روی نیمکت رایکا می‌تواند جذابیت فنی این مسابقه را افزایش بدهد. بابلی‌ها ده امتیازی هستند.

خیبر خرم آباد به مصاف تیم استقلال ملاثانی خواهد رفت. خیبری‌ها سیزده امتیازی و در رده پنجم جدول هستند و انگیزه زیادی برای صعود دارند؛ هرچند سرمربی خود را تغییر دادند. با این حال امیدوارند که با ویسی بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. استقلال ملاثانی هفت امتیازی در رده چهاردهم جدول است و برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تلاش می‌کند.

شهرداری آستارا، تیم هشتم جدول، به مصاف سایپا خواهد رفت. سایپا یکی از بهترین و پرامکانات‌ترین باشگاه‌های فوتبال کشور است که در زمینه سازندگی و جوان گرایی همواره پیشرو بوده است؛ بنابراین قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول، رده مناسبی برای این تیم محسوب نمی‌شود. مس شهربابک، میزبان آخرین تیم جدول ماشین سازی تبریز است که کار سختی پیش رو ندارد. ویستا توربین هم به مصاف شاهین بوشهر رده هفدهمی خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->