عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

لحظه حمله گرگ به مردم در جوانرود کرمانشاه + فیلم‌ و عکس

  • کد خبر: ۹۰۵۷۳
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
لحظه حمله گرگ به مردم در جوانرود کرمانشاه + فیلم‌ و عکس
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود از حمله یک قلاده گرگ به محله حاشیه نشین سنجاب شهر جوانرود خبر داد و گفت: براثر این حادثه سه تن زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مولود حسینی افزود: سه نفر از افراد زخمی برای مداوا به بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) شهر جوانرود منتقل شدند.

به گفته او یکی از این افراد به دلیل شدت جراحت وارد شده نیاز به جراحی پلاستیک دارد و به همین دلیل به مراکز درمانی مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت از ناحیه دست و پا شده اند، حال عمومی آن‌ها را خوب اعلام کرد.

تعداد بازدید : 905

او گفت: یکی از زخمی شدگان پاکبان شهرداری جوانرود است که قصد فراری دادن گرگ را داشت، اما در نهایت مورد حمله این حیوان وحشی قرار گرفت.

به گفته شاهدان عینی این قلاده گرگ پس از حمله به این سه نفر به طرف مناطق جنگلی فرار کرده است.

ویدئو | حمله «گرگ» به شهروندان در یکی از محلات کرمانشاه!

تعداد بازدید : 509


مردم منطقه معتقدند با آغاز فصل سرما، حیوانات وحشی به دلیل گرسنگی به مناطق شهری حمله می‌کنند.

لحظه حمله گرگ به مردم در جوانرود کرمانشاه + فیلم‌ و عکس
شهرستان جوانرود با ۷۵هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

لاشه گرگ مهاجم در کرمانشاه پیدا شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست جوانرود در خصوص این حادثه گفت : با تلاش همکاران حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود عصر دیروز لاشه گرگی که شهروندان جوانرودی را مجروح کرده بود اطراف روستای ساروخان پیدا شد.

وی افزود: با احتمال اینکه گرگ به هاری مبتلا بوده باشد نمونه برداری از گرگ توسط شبکه دامپزشکی انجام شده و تا ۴۸ ساعت دیگر هاری یا عدم هاری گرگ مشخص می‌شود.

او گفت: حال مجروحین چند روز گذشته نیز مساعد بوده و هم اکنون تحت درمان هستند.

منبع: ایرنا/YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->