رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

گفتگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم، ساعت ۲۱ امشب ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۰۷۵۰
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
گفتگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم، ساعت ۲۱ امشب ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰
حجه الاسلام والمسلمین رئیسی قرار است امشب پس از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با مردم به صورت زنده گفتگو و کارنامه ۱۰۰ روزه دولت خود را تشریح کند. اما خبر مهم او چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز، پس از دو مصاحبه زنده ابراهیم رئیسی در تلویزیون، این بار قرار است برای سومین بار رئیس جمهور با مردم سخن بگوید.

ابراهیم رئیسی قرار است امشب پس از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با مردم به صورت زنده گفتگو و کارنامه ۱۰۰ روزه دولت خود را تشریح کند. اما خبر مهم او چیست؟

پیش از این، محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفته بود که رئیس جمهور در آذر ماه امسال خبر خوشی دارد، اما معلوم نیست امشب قرار است همان خبر خوش اعلام شود یا صرفا اقدامات ۱۰۰ روزه دولت رئیسی تشریح خواهد شد.

با توجه به روند مذاکرات در چند روز گذشته و واکنش منفی بازار‌ها به این مذاکرات بعید است که خبر خوش در این باره باشد و احتمالا رئیسی تنها درباره مذاکرات به تشریح روند این مذاکرات خواهد پرداخت.

اما موضوع دیگر بحث یارانه‌هاست که ممکن است رئیس جمهور با توجه به گمانی‌زنی‌های قبلی امشب اخبار جدیدی درباره افزایش یارانه اعلام کند. در صورتی که این اتفاق بیفتد فشار جدیدی بر بودجه دولت اعمال خواهد شد که معلوم نیست این کسری بودجه چطور جبران شود. در صورت عدم اشاره به منبع اصلی تامین این وعده آن وقت نگرانی‌ها برای رشد تورم بیشتر خواهد شد. در آخرین اعلام بانک مرکزی نرخ رشد نقدینگی برای اولین بار به حدود ۴۳ درصد نزدیک شده است.

اعلام نتایج مذاکرات و احتمال افزایش یارانه‌های نقدی دو گزینه محتملی هستند که رئیس جمهور امشب ممکن است درباره آن‌ها با مردم صحبت کند. اما به غیر از این، احتمالا او از وعده‌هایش در سفر‌های استانی و برنامه‌هایش برای کنترل قیمت‌ها سخن بگوید. همچنین آغاز طرح مسکن ملی که البته با چالش‌های بسیاری مواجه است و گرانی برخی کالا‌های مصرفی مثل خودرو و اقلام خوراکی نیز احتمالا از صحبت‌های امشب ابراهیم رئیسی باشد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->