حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ریز و درشت از دربی بی‌هیجان پایتخت: هیجان منفی صفر!

  • کد خبر: ۹۰۷۹۸
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
ریز و درشت از دربی بی‌هیجان پایتخت: هیجان منفی صفر!
گل بازی‌های هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال هیچ گلی نداشت و به جز دربی، دو بازی دیگر هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ نودوهفتمین شهرآورد استقلال و پرسپولیس بازهم مساوی شد. در حساس‌ترین مسابقه این هفته لیگ‌برتر فوتبال، تقابل ۲ غول پایتخت‌نشین مثل همیشه و هربار هیجان داشت، اما نه گل نداشت و نه کیفیت. در وضعیتی که سپاهان و گل‌گهر سیرجان، ۲ بالانشین جدول، در این هفته تقابلی پرگل داشتند و ۶ بار توپ در بازی آن‌ها از خط دروازه گذشت، در ورزشگاه آزادی ستاره‌های پرسپولیس و استقلال نمایش ضعیفی داشتند.

به‌جز چند صحنه که با اغماض می‌توان آن‌ها را موقعیت خواند، نودوهفتمین جدال این ۲ تیم هیچ صحنه خاصی نداشت، به‌طوری‌که شاید بشود صحنه‌های حساس این بازی را در یک دقیقه خلاصه کرد! سرخابی‌ها که باتوجه‌به شکست سپاهان می‌توانستند با پیروزی در این بازی به صدر جدول بروند، مثل همیشه بیشتر برای نباختن به زمین آمده بودند و در پایان هم به مساوی رضایت دادند تا نه سیخ بسوزد، نه کباب!

طوفان گل‌گهر در بازگشت قلعه‌نویی

در روز بازگشت امیر قلعه‌نویی به کنار زمین، سیرجانی‌ها با نتیجه‌ای خوب از سد سپاهان پرآوازه گذشتند و به صدر جدول رسیدند. در این بازی کرمانی‌ها که میزبان بودند، بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود به گل رسیدند. یک پنالتی مشکوک در زمانی که بازی ۱ بر ۰ به‌سود گل‌گهر بود، می‌توانست شرایط را عوض کند، اما محسن فروزان این پنالتی را از شهریار مغانلو گرفت تا گل‌گهر به بازی برگردد و در روزی خوب با نتیجه ۴ بر ۲ طلایی‌پوشان اصفهان را شکست دهد. با این نتیجه، گل‌گهر با ۱۶ امتیاز صدرنشین جدید جدول لیگ‌برتر شد و سپاهان با وجود امتیاز و تفاضل برابر، به‌دلیل قانون بازی رودررو به رتبه دوم سقوط کرد.

تساوی پایین‌جدولی‌ها

تقابل تیم‌های هوادار و نفت‌مسجدسلیمان هم دیروز نه برنده داشت و نه گل. شاگردان رضا عنایتی که در ۷ هفته گذشته با ۵ باخت، یک برد و یک مساوی در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی حضور داشتند، دیروز میزبان نفت بودند که با یک امتیاز بیشتر نسبت به آن‌ها در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی حضور داشت و حالا هم دارد. پیروزی در این تقابل شش‌امتیازی هدف هر ۲ تیم بود و عنایتی و کمالوند درپی هر ۳ امتیاز برای کنده‌شدن از قعر بودند. با وجود این انگیزه، اما در ۹۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا هر ۲ تیم همچنان در استرس انتهای جدول بمانند.

گل‌محمدی: از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده می‌شدیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در چنین بازی‌هایی فرصت کمی به بازیکنان می‌رسد، اما اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم، برنده می‌شدیم. یحیی گل‌محمدی پس از شهرآورد ۹۷ در نشست خبری اظهار کرد: بازی جان‌داری را دیدیم و بیشتر بازی در اختیار پرسپولیس بود.

موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم استقلال را ببریم. حتی در نیمه دوم در زمین حریف فرصت‌های خوبی داشتیم. در چند صحنه اتفاقاتی افتاد که داور جریان بازی را به‌سمت حریف عوض کرد. او در یک صحنه باید به چشمی کارت نشان می‌داد، اما برعکس به من و عالیشاه کارت زرد نشان داد که همان صحنه جریان بازی را تغییر داد. وی افزود: درمجموع بازی سختی برای قضاوت بود. داوران خوبی انتخاب شده بودند، اما این چند صحنه فشار را از روی حریف برداشت.

درمجموع بازی خوبی بود و بازیکنان ما ریتم مسابقه را کنترل کردند و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم، اما متأسفانه از دوسه فرصت خوب استفاده نشد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و آماده بازی بعد می‌شویم. گل‌محمدی در پاسخ به اینکه چرا تیمش در طول بازی با یک مهاجم بازی کرد، گفت: ما با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم و هافبک‌های ما هم به خط حمله اضافه می‌شدند. مهم این بود که کنترل بازی را در دست بگیریم و با اضافه‌شدن عالیشاه به خط هافبک حفظ توپ بیشتری داشتیم. در چنین بازی‌هایی فرصت کم گیر بازیکنان می‌آید، اما اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم، برنده می‌شدیم.

مجیدی: اگر نمی‌گویند فرار روبه‌جلو، پنالتی ما گرفته نشد

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پس از بازی گفت: غیر از صحنه دقیقه ۸۷ بازی، صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان و رسانه‌های وطنی نمی‌گویند فرار روبه‌جلو، پنالتی ما دیده نشد. بازی قبل ۲ پنالتی ما را نگرفتند، این بازی هم یک پنالتی را نگرفتند. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند، بگویند. هر زمان تیم من بد بازی کرده است، گفته‌ام که تیمم خوب نیست. نمی‌دانم داور در دوقدمی چگونه این صحنه را پنالتی نگرفت! من از ۶۰ متری آن صحنه را دیدم، داور چگونه ندید؟!

وی افزود: شما می‌گویید آن صحنه آفساید بوده است، اما من خودم روی خط بودم و، چون تلویزیون آن صحنه را از بالا گرفته است، فکر می‌کنید آفساید بود. من اگر حرف بزنم، می‌گویند فرار روبه‌جلو کرد. ۶ امتیاز را داوران از استقلال گرفته‌اند. الان ما باید صدر جدول می‌بودیم. مجیدی تأکید کرد: مسئولان کشور جان مادرتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. چگونه باید حق یک تیم خورده شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->