افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

فروش فوری خودرو جديد ايران خودرو؛ هايما S5 با گيربكس AT6 طی روزهای آینده + مشخصات (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۹۴۱
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
  • ۵
فروش فوری خودرو جديد ايران خودرو؛ هايما S5 با گيربكس AT6 طی روزهای آینده + مشخصات (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)
شرکت ایران خودرو در نظر دارد طی روزهای آینده فروش فوری خودرو هایما S5 با گیربکس AT6 را آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد ازمعرفی هایما اس 7 پلاس  ظاهرا نوبت به برادر کوچکتر این شاسی بلند چینی در ایران یعنی  هایما اس 5  رسیده است که نسخه جدید و به اصطلاح پلاس آن معرفی شود. ولی نباید انتظار تغییرات زیادی را در این خودرو داشت و تغییرات فنی و امکاناتی اندک هدف ایران خودرو برای عرضه مدل پلاس است.  

با توجه به عرضه هايما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 ليتر شركت ايـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جديدي از اين خودرو با استفاده از تكنولوژي هاي روز گامي در جهت پاسخگويي به خواست مشتريان و افـزايش رضـايتمندي مردم عزیز کشورمان برداشته شود و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد.
در اين نسخه جديد با توجه به سازگاري بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـي و جغرافيايي كشور، گيربكسCVT به گيربكس AT6 (اتوماتيك 6 سرعته) تبديل شده و تغييراتي در روكش صندلي ها و رودري ها بـه اجرا درآورده است. 
 اين خودرو از لحاظ ظاهر بيروني تفاوتي با هايما S5 توربو شارژ ندارد. 
فروش فوری خودرو جديد ايران خودرو؛ هايما S5 با گيربكس AT6 طی روزهای آینده + مشخصات (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)
فروش این خودرو بصورت فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.
 

wlij3pqap0k.jpg

هايما S5 توربو شارژ، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوسـت داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد.  
محصول هايما S5 با گيربكس AT6 ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند هايما S5 داراي موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بيش از پيش مي تواند به عنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد.
 

wlij3pqap0.jpg

منبع: car.ir


بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
بله ماشین گران قیمت که دیگه فروش فوق‌العاده نمیخاد ،برو بازار موجوده
اگه ادعای عدالت دارید یه فکری به حال مردم بدبخت فلک سرزده کنید وماشین ارزون قیمت بزارید برا فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
قیمت؟
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
فقط و فقط نخرید
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام خودرو سازان کم برای مردم جیب دوزید هیما ۵ سال ۹۷ بود ۱۶۵ میلیو ن درست کردین ۷۰۰ خورد کی پول داری ما شین بخری
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سایت ها یا بازنشسته یا ماشین یا وام می نویسن شما هم خبر دارین مردم بدبخت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->