دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

هیچ مجوزی برای افزایش کرایه تاکسی‌ها صادر نشده است/تامین سوخت مورد نیاز مردم

  • کد خبر: ۹۱۰۵
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
هیچ مجوزی برای افزایش کرایه تاکسی‌ها صادر نشده است/تامین سوخت مورد نیاز مردم
نشست خبری قرارگاه مدیریت مصرف سوخت خراسان‌رضوی با حضور حسن جعفری رئیس قرارگاه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی در مشهد حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری رئیس قرارگاه مدیریت مصرف سوخت خراسان‌رضوی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این نشست گفت: هیچ مجوزی برای افزایش کرایه تاکسی‌ها صادر نشده است و هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است.
به گفته وی، متاسفانه برخی افراد می‌خواهند از فضای موجود سوء استفاده کنند درحالی که برای تاکسی‌ها سهمیه سوخت در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی هم سهمیه سوخت دریافت می‌کنند و افزایش قیمت خدمات غیر قانونی است، افزود: مردم موارد تخلف را گزارش کنند تا پیگیری‌های لازم انجام گیرد.
سرویس‌دهی اتوبوس‌های برون و درون شهری به دلیل عدم افزایش قیمت گازوئیل با افزایش بهاء مواجه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: هرگونه گران فروشی و احتکار احتمالی را مردم گزارش کنند تا برخورد لازم با متخلفان انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه بندی سوخت صرفا منحصر به بنزین است و شامل حال دیگر فرآورده ها مانند گاز و گازوئیل نمی‌شود و در حوزه جایگاه‌های سوخت نیز تمامی ۲۸۰ جایگاه عرضه سوخت در استان و  ۷۲ جایگاه مشهد آمادگی لازم برای ارائه خدمت به مردم را دارند و سرویس دهی به نحو مطلوب در حال انجام است.

جعفری افزود: به منظور تسهیل سوختگیری خودروهای دوگانه سوز تمامی جایگاه های سی.ان.جی نیز فعال و در حال سرویس دهی هستند.

وی با بیان اینکه سهمیه بندی بنزین بر اساس تصمیم ملی و مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد ۲۴ آبان ماه ابلاغ و اجرا شده است افزود:مهمترین هدف اجرای این طرح حمایت از معیشت مردم به خصوص خانواده‌های کم درآمد است که طی فرآیند لازم عایدات حاصل از آن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی کنترل فرآیند مصرف سوخت با توجه به افزایش سالانه ۱۰ درصد مصرف، کنترل آلودگی هوا و جلوگیری از قاچاق سوخت را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.

جعفری ضمن قدردانی از آرامش و همکاری مردم در روند اجرای طرح سهمیه بندی بنزین گفت: خوشبختانه در استان خراسان رضوی هیچ حادثه و مورد امنیتی گزارش نشده است.

وی افزود: دشمنان در تلاش برای تشویق مردم به شرکت در تجمعات و تحرکات اعتراضی هستند که تا کنون پنج مورد از این فراخوان به تجمعات و حرکت های اعتراضی در مشهد شناسایی شده است اما خوشبختانه هوشیاری مردم بالاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه آبان ماه تمامی کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت به هر دلیلی نشده اند محفوظ است و مردم بدانند که سهمیه بنزین کارتهای سوخت برای مدت ۶ ماه در کارت سوخت در صورت عدم استفاده محفوظ می‌ماند.

جعفری با تاکید بر اینکه مردم باید واقعیت‌های جنگ اقتصادی را بدانند و در شرایط جاری همراه و همدل باشند افزود: مشکلی در عرضه سوخت در استان خراسان رضوی وجود ندارد و در صورت مشاهده هر گونه رفتار اعتراضی از سوی مردم اگرچه به نیروهای امنیتی و انتظامی آماده باشداده شده‌ است اما با افراد به صورت ارشادی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: بسته حمایتی معیشتی برای ۱۸ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر از جمعیت ایران لحاظ شده است و وجوه مربوط به آن در کمتر از یک هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بازیابی رمز کارتهای سوخت در ۱۶ مرکز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی خراسان رضوی گفت:بازیابی رمز فراموش شده کارتهای سوخت قدیمی که هم اکنون در دستان شهروندان است در کلیه ۱۶ واحد شرکت پخش فراورده های نفتی در استان با شیفت کاری اضافه از امروز تا روزهای آتی انجام می‌شود.

علی اصغر اصغری افزود: طی روز گذشته و قبل از اعلام آغاز سهمیه‌بندی بنزین بارگیری روزانه بنزین که به صورت معمول ۶ تا هفت میلیون لیتر بود با حدود ۴۰ درصد رشد به بیش از ۱۰ میلیون لیتر رسید.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ وجه نگران نباشند زیرا تمامی خدمات مربوط به کارت سوخت در اسرع وقت انجام می شود و کارت به دست آنها خواهد رسید.

منبع: ایرنا

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->