آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها

الجزیره: شمار کشته‌های حمله تروریستی بصره به ۱۶ نفر رسید

  • کد خبر: ۹۱۱۲۹
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
الجزیره: شمار کشته‌های حمله تروریستی بصره به ۱۶ نفر رسید
در تازه ترین اعلام رسانه ای از جنوب عراق، شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که شمار کشته های حمله تروریستی امروز سه شنبه بصره به ۱۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه تلویزیونی الجزیره قطر به نقل از رسانه های عراقی گزارش داد که در جریان این حمله ۱۶ نفر کشته و دهها نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، انفجا در نزدیکی بازار المشفی الجمهوری در مرکز بصره در جنوب عراق روی داده است .

الجزیره همچنین به نقل از استاندار بصره اعلام کرد که این حمله تروریستی در اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده روی داده است .

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد، در نتیجه وقوع انفجار در داخل یک خودروی بمب گذاری شده در شهر بصره واقع در جنوب عراق امروز (سه شنبه) چندین تن کشته شدند.

براساس داده‌های اطلاعاتی اولیه این انفجار ۸ تن کشته و چهار زخمی برجای گذاشته است.

این انفجار پیش از ظهر امروز در یک خیابان شلوغ نزدیک بیمارستانی دولتی و مجموعه‌ای از رستوران ها و هتل های توریستی رخ داد و مینی بوسی که حامل مسافران بود و هنوز هویت آنها مشخص نیست، هدف قرار داد.

در همین حال منابع دیگر گزارش کرده‌اند که یک عامل انتحاری با موتور به میان مردم رفته و جلیقه انفجاری خود را منفجر کرده که باعث آتش‌گرفتن دو خودروی دیگر شده است.

اطلاعات ضد و نقیضی درباره علل و ماهیت این انفجار وجود داشت، اما اسعد العیدانی، فرماندار بصره، گفت که این حمله تروریستی بود.

منابع امنیتی در بصره به العربی الجدید گفتند که نیروهای عراقی تعدادی از مسیرهای منتهی به منطقه انفجار را مسدود کردند. این منابع خاطرنشان کردند که آمبولانس ها فورا در محل حاضر شده و قربانیان را به بیمارستان مجاور منتقل کردند. 

منبع: ایرنا/ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->