حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

رگبار «کاتیوشای روسی» بر سکو‌های نفتی/ پتی بازی نکرد، اوانز درخشید

  • کد خبر: ۹۱۱۳۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
رگبار «کاتیوشای روسی» بر سکو‌های نفتی/ پتی بازی نکرد، اوانز درخشید
در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان به پیروزی رسیدند.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان با درخشش کریس اوانز و در دومین غیبت پیاپی پری پتی، نیروی زمینی را شکست داد.
بازی با درخشش امیر صدیقی و ۵ امتیاز او آغاز شد. شنتیا آقاکوچکی سبد اول نیروی زمینی را ۳ امتیازی گرفت. کار خوب علی‌اکبری بازی را به تساوی کشید و خود پویا پس از سبد نجفی، نیرو را با ۳ امتیازی پیش انداخت. نجفی در شهرداری و خشایار در نیروی زمینی خوب کار می‌کنند، اما شهرداری با ریاعی و جعفری به ۲۰ می. رسد. ۳ امتیازی پوریا غنودی هم نیروی زمینی را به ۱۶ می‌رساند.
۳ امتیازی سجاد پذیرفته سبد اول وقت دوم است. او به اتفاق اوانز و ریاعی مقابل بازی موثر یخچالی، محمدی و رضا صباغ برتری ۲۱ - ۱۷ کوارتر دوم را رقم می‌زند تا شهرداری ۴۱ - ۳۳ پیس بیفتد.
دوئل یخچالی و اوانز در کوارتر سوم حساب را ۵۹ - ۴۹ کرد. مقاومت نیروی زمینی در کوارتر چهارم با خشایار و یخچالی ادامه داشت، اما شهرداری گرگان موفق شد با درخشش اوانز ۷۸ - ۶۶ به پیروزی برسد و در صدر گروه الف باقی بماند.
دردیگر دیدار تیم نظم‌آوران سیرجان با درخشش آنتون پونکراشف ۷۵ - ۶۳ پالایش نفت آبادان را شکست داد.
پونکراشف سبد اول بازی را گرفت و احسان دلیرژهان در بازگشت خود به ترکیب نفت تلافی کرد. رضا رنجبر با ۳ امتیازی خود نفت را پیش انداخت. درخشش احسان دلیرزهان و طاهرخانی بازی را به تعادل کشید.
کوارتر دوم رنجبر و به ویژه تقی‌لو امتیازات خوبی می‌گیرند و این طرف پونکراشف همچنان مهارناپذیر است. مسعود سلیمانی در دقیقه پایانی ۴ امتیاز پیاپی برای سیرجان می‌گیرد، اما ۳ امتیازی احسان دلیرزهان نفت را ۴۲ - ۴۰ برنده به رختکن می‌فرستد.
در آغاز نیمه دوم رنجبر سبد اول را می‌گیرد، اما طاهرخانی جبران می‌کند و شهریان ۳ می‌زند. نفت با اسماعیلی و احسان و تقی‌لو به ۵۲ می‌رسد، اما ران ۱۱ امتیازی نظم‌آوران با خارجی‌هایش و شهریان برتری ۶۰ - ۵۲ سیرجان را در پی دارد.
کوارتر چهارم با درخشش سلیمانی آغاز می‌شود و نظم‌اوران با وجود تلاش مهدی اسماعیلی، تقی‌لو و سایر نفتی‌ها ۷۵ - ۶۳ برنده می‌شود تا نظم‌آوران نفت را دبل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->