معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی به اینستاگرام برمی‌گرد + معرفی قابلیت Favorites

  • کد خبر: ۹۱۵۸۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی به اینستاگرام برمی‌گرد + معرفی قابلیت Favorites
اینستاگرام به زودی ترتیب نمایش پست‌ها بر اساس زمان انتشار را به این پلتفرم برمی‌گرداند.

به گزارش شهرآرانیوز - اینستاگرام به تازگی وعده داده بود که ترتیب نمایش پست‌ها بر اساس زمان انتشار را به این پلتفرم برمی‌گرداند. این خبر را آدام موسری، مدیر اینستاگرام، داده و توضیحتی هم به آن اضافه کرده است.

موسری اشاره کرده است که شرکت تحت کنترل او در حال آزمایش دو نسخه مختلف از حالت نمایش زمانی پست‌هاست که برای انتشار در اوایل سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است. در نسخه اول، کاربر قادر خواهد بود تا صفحات دلخواه خود را انتخاب کند و سپس پست‌های آن‌ها را به ترتیب زمانی در فید مشاهده نماید. حالت دیگر نیازی به انتخاب نخواهد داشت و پست‌های تمامی حساب‌های دنبال‌شده را براساس زمان انتشار نمایش خواهد داد.

اوایل فعالیت اینستاگرام، پست‌ها برای کاربران براساس زمان ارسال نمایش داده می‌شدند و شما با رفرش‌کردن اینستاگرام به راحتی می‌توانستید جدید‌ترین پست‌ها را ببینید. اما اینستاگرام مدتی پیش تصمیم گرفت نحوه نمایش را به شکل الگوریتمی درآورد که باعث می‌شد بخش زیادی از پست‌ها برای مدتی به کاربر نمایش داده نشوند.

مشخص نیست درصورت بازگشت این حالت، چه اتفاقی برای پست‌های توصیه‌شده اینستاگرام خواهد افتاد. موسری در پاسخ به یکی از سوالات درباره زمان دسترسی به این قابلیت، اشاره کرده که کاربران انتظار چندان طولانی‌ای را در پیش نخواهند داشت و اینستاگرام در حال آزمایش ایده صفحات محبوب (Favorites) است؛ همچنین نمایش تمامی پست‌ها به ترتیب زمان انتشار چندی بعد در دسترس قرار می‌گیرد.

حساب روابط عمومی اینستاگرام در توییت اخیر خود گفته است:

ما می‌خواهیم افراد توانایی کنترل واقعی روی تجربه خود داشته باشند. اکنون در حال آزمایش قابلیت Favorites هستیم؛ روشی که شما در آن می‌توانید انتخاب کنید تا پست‌های چه کسی را بالاتر از بقیه مشاهده نمایید. همچنین ما در حال کار روی گزینه دیگری هستیم تا کاربران قادر باشند (تمامی) پست‌های دیگران را به ترتیب زمانی ببینند.‌ می‌خواهیم شفاف‌سازی کنیم که ما در حال ایجاد گزینه‌های جدیدی هستیم تا مردم انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و بتوانند بهترین را برای خود برگزینند؛ در نتیجه همه مجبور به بازگشت به حالت قبلی نخواهند شد. شما می‌توانید منتظر خبر‌های بیشتری در اوایل سال آتی باشید.

موسری با تکرار آنچه در توییت بالا گفته شده بود، تاکید کرده است که اینستاگرام قصد ندارد شیوه نمایش الگوریتمی پست‌ها در فید را به طور کامل کنار بگذارد تا به ترتیب زمانی بازگردد. انتظار می‌رود مشابه آنچه در توییتر دیده می‌شود، کاربران بتوانند حالت مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. او اشاره کرده است که ویژگی اولویت‌دهی به پست‌ها نادیده گرفته نمی‌شود و چنین قابلیتی می‌تواند کاربران را به محتوای مرتبط و مهم هدایت کند. 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->