نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

جنجال ادامه‌دار زن روسی در خصوص سردار آزمون+ انتشار عکس کودک منتسب به فوتبالیست تیم ملی

  • کد خبر: ۹۱۵۹۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
جنجال ادامه‌دار زن روسی در خصوص سردار آزمون+ انتشار عکس کودک منتسب به فوتبالیست تیم ملی
همچنان ماجرای عجیب حول سردار آزمون و زن روسی ادامه دارد و حالا حتی این زن عکسی هم از دختر بچه‌ای که می‌گوید پدرش سردار آزمون است، منتشر کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، معلوم شد که دختر سردار آزمون مهاجم زنیت چه شکلی است. پیش از این دختری از شهر کازان به نام علیا از این جوان ۲۶ ساله ایرانی به منظور احراز پدر بودن و گرفتن نفقه شکایت کرده بود. این زوج در سال ۲۰۱۸ زمانی که آزمون برای روبین کازان بازی می‌کرد با هم آشنا شدند. در فوریه ۲۰۱۹، آزمون به زنیت نقل مکان کرد. قرارداد این مهاجم با باشگاه سن پترزبورگ تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد. دوست دختر سابق آزمون در مصاحبه‌ای با SE توضیح داد که چرا تصمیم گرفته از این فوتبالیست شکایت کند.

در ادامه گزارش این سایت روسی آمده که اولین جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده در تاریخ هشتم دسامبر (سه روز پیش) برگزار شده است.

اسپورت اکسپرس نوشت: "۸ دسامبر در ساختمان دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ اولین جلسه رسیدگی به پرونده احراز پدر و مادر و گرفتن نفقه از مهاجم زنیت یعنی سردار آزمون برگزار شد. دوست دختر سابق فوتبالیست ایرانی مایل بود نام خانوادگی خود را فاش نکند، اما برای اولین بار از طریق "SE" در رسانه‌ها ظاهر شد و تمامی ماجرا را توضیح داد.

علیا گفت: "برای احراز پدر بودن و گرفتن نفقه علیه آزمون شکایت کردم، زیرا پس از تولد دخترمان در ماه می، او از اقرار بر پدر بودن امتناع کرد. پس از مراجعه به دادگاه با او مذاکره کردیم تا با توافق دوستانه این مسائل حل شود. در اکتبر و نوامبر سال جاری، ما با او ملاقات کردیم، همراه با دخترمان به سنت پترزبورگ رفتیم. ما قصد داشتیم داوطلبانه آزمایش دی ان‌ای بدهیم، اما هیچ کاری انجام نشد. در آخرین لحظه آزمون گفت وقت کافی ندارد.

سردار بچه را دید، خیلی شبیه به اوست. او قول می‌دهد که از نظر مالی به من کمک کند، اما این امر به هیچ وجه از نظر قانونی در نظر گرفته نشده است. من نگرانم که او به کشور دیگری نقل مکان کند و کودکم بدون حمایت مادی باقی بماند. در مورد نفقه از او خواستم مدارک درآمد خود را نشان دهد. اما او آن‌ها را فراهم نکرد، اگرچه به من قول داده بود. علاوه بر احراز حق پدری، تقاضای نفقه را هم در دادگاه مطرح کردم.

در تمام این مدت از زمان تولد دخترم، امیدوار بودم بتوانیم به طور مسالمت آمیز به توافق برسیم. به سهم خودم تمام تلاشم را برای این کار کردم. مطمئنم او پدر دختر ماست. من حاضرم هر زمان که بخواهم تمام آزمایشات لازم را با دخترم بگذرانم. اگر باز هم نتوانیم به طور مسالمت آمیز به توافق برسیم، تا آخر در دادگاه از منافع دخترم دفاع خواهم کرد. سعی می‌کنم در این مورد چیزی نخوانم، سعی می‌کنم به نحوی با آن کنار بیایم. من هیچ دلیلی نمی‌بینم که این را ناک اوت بنامم، زیرا تنها چیزی که در حال حاضر می‌خواهم آزمایش DNA است. آزمایش نشان می‌دهد که این دختر فرزند چه کسی است. بر اساس نتایج آزمایش، قبلاً در مورد پرداخت نفقه صحبت خواهیم کرد. طبیعتاً هر ماه مقداری مبلغی برای من می‌فرستد. این عمل به این دلیل است که او می‌داند این فرزند اوست. او برای نگهداری از کودک پول می‌فرستد. ما در تمام مدت از زمان بارداری من با سردار صحبت کردیم. از آگوست ۲۰۲۰، ما در مورد همه چیز بحث کرده ایم. ما پس از انتقال او از سن پترزبورگ به ارتباط ادامه دادیم. ما هنوز در حال برقراری ارتباط هستیم، اما در تمام مدت نتوانستیم به توافق برسیم. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم. "

پس از جلسه، وکیل دوست دختر سابق آزمون، آندری دمیتریف، در گفتگو با SE نیز نتایج موقت را خلاصه کرد: "تا به امروز در جلسه دادگاه درخواست‌های متعددی ارائه کرده ایم: یکی از آن‌ها درخواست معاینه ژنتیکی مولکولی برای اثبات پدر بودن آزمون است. دادگاه این دادخواست را پذیرفت، اما تاکنون موکول به اطلاع طرف دوم شده است. تا به امروز از اطلاع متهم در پرونده قضایی اطلاعی در دست نیست. در همین راستا جلسه دادگاه به ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ موکول شد. البته من تاریخ زودتر را خواستار شدم، اما به دلیل حجم زیاد، نمی‌توان این کار را انجام داد. امروز کسی از طرف متهم در جلسه دادگاه نبود. "

 

عکس بچه منتسب به سردار آزمون 

جنجال ادامه‌دار زن روسی در خصوص سردار آزمون+ انتشار عکس کودک منتسب به فوتبالیست تیم ملی

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->