نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

رستگاری در ۵ ثانیه به سوت پایان

  • کد خبر: ۹۱۶۲
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
رستگاری در ۵ ثانیه به سوت پایان
دومین پیروزی پارسا در جدالی نزدیک و میلی‌متری حاصل شد
بهنام اخوت - هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی نزدیک نماینده مشهد در این مسابقات، به پایان رسید. شاگردان سرجان صرب در آویژه صنعت پارسا مشهد توانستند در خارج از خانه با نتیجه ۵۸ بر ۵۷ از سد میزبانشان، شهرداری بندرعباس، بگذرند، دیداری که بعد از ۲ شکست پیاپی مشهدی‌ها و ۳ باخت تیم جنوبی، برای هر ۲ تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود. در این دیدار، پارسای مشهد در کوآرتر اول موفق شد بازی را بهتر شروع کند و ۱۷ بر ۱۳ پیروز شود، اما کوآرتر دوم تیم بندرعباسی با حمایت هوادارانش به خود آمد و توانست ۱۹ بر ۱۵ پیروز شود تا فاصله چهارامتیازی را جبران کند و ۲ تیم نیمه اول را با نتیجه مساوی ۳۲ بر ۳۲ به پایان برسانند. در نیمه دوم، میهمان مشهدی کار را طوفانی آغاز کرد و ۱۷ بر ۷ پیروز شد، اما کوآرتر پایانی فرصتی بود که جنوبی‌ها ۱۸ بر ۹ پیروز بازی باشند. با این همه، میزبان نتوانست اختلاف یک‌امتیازی را جبران کند، و دست آخر، این تیم مشهد بود که بندرعباس را با پیروزی شیرین و میلی‌متری ترک کرد.

عملکرد پارسایی‌ها در نبرد دشوار
عماد سلمانی، بازیکن پارسای مشهد، با کسب ۲۳ پوئن در این دیدار، به عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین انتخاب شد. صالح فروتن و علیرضا مرتضوی هم از دیگر بازیکنان تأثیرگذار و خوب پارسا در این بازی بودند که در کوآرتر‌های اول و سوم، نقشی بسزا در موفقیت تیمشان داشتند. با این همه، هنری آمریکایی، ستاره خارجی تیم مشهد، در این بازی چندان پرفروغ نبود و نتوانست نمایشش مقابل شهرداری گرگان در مشهد را تکرار کند. هنری در بازی با شهرداری گرگان ۳۶ پوئن به دست آورده و در تیم منتخب هفته هم قرار گرفته بود.

جنگ نابرابر با ۵ قدرت
پارسای مشهد در حالی با برتری مقابل بندرعباس به مکان هشتم جدول صعود کرد که رقابت‌های این فصل برای تیم‌های ششم تا چهاردهم جدول حساسیت ویژه‌ای دارد، زیرا حساب ۵ تیم بالانشین جدول برای صعود به پلی‌آف از تیم‌های دیگر جداست و تقریبا از همین امروز همه می‌دانند مهرام، پتروشیمی، شیمیدر، نفت آبادان و شهرداری گرگان با هزینه‌هایی که کرده‌اند و شمار ملی‌پوشان و ستاره‌های خارجی‌ای که در اختیار دارند، بی‌تردید به دنبال قهرمانی هستند و صعودشان به پلی‌آف مسجل است. اما تیم‌های ششم تا چهاردهم هستند که برای قرار گرفتن در رتبه‌های ششم تا هشتم و صعود به پلی‌آف باید با یکدیگر بجنگند. به نظر می‌رسد تیم مشهد در این مسیر باید در جنگ با رقبای جدی‌تری، چون ذوب‌آهن، مس، توفارقان و نیروی زمینی پیروز باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->