حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رونمایی از قهرمان در ۳۰ آبان

  • کد خبر: ۹۱۶۴
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶
رونمایی از قهرمان در ۳۰ آبان
امروز تکلیف میزبانی دور نهایی لیگ برتر کشتی آزاد مشخص می‌شود
لیگ برتر کشتی آزاد به ایستگاه پایانی خود رسیده و تکلیف ۴ تیم صعود‌کرده به دور نیمه نهایی مشخص شده است. طبق اعلام فدراسیون کشتی، قرار است دیدار‌های نیمه‌نهایی صبح پنجشنبه ۳۰ آبان و دیدار‌های فینال عصر همان روز به صورت متمرکز برگزار شود، اما اینکه میزبانی این دور از مسابقات با چه شهری و در کدام سالن است، علامت سؤ الی است که ظاهرا قرار شده است امروز به آن پاسخ داده شود. تا ثبت جهانی توس مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی ۴ تیم دور نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد فصل جاری هستند. از قضا هر ۴ تیم هم درخواست میزبانی داشته‌اند و فدراسیون‌نشینان کشتی امروز درباره تعیین کلیف میزبانی اعلام نظر خواهند کرد.

سالن مناسب، برگ برنده مشهد
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی که این روز‌ها به‌شدت در پی گرفتن میزبانی دور نهایی این رقابت‌ها برای شهر مشهد است، درباره دلایل دفاع خود از میزبانی تیم تا ثبت جهانی توس در دور نهایی گفت: به هر حال، مشهد شهر امام رضا (ع) است و همه تیم‌ها علاقه‌مندند به بهانه بازی‌های دور نهایی کشتی آزاد هم که شده به پابوس امام هشتم (ع) بیایند. از طرفی، سالن مشهد از سالن پیشنهادشده تیم بازار بزرگ تهران، از کیفیت و استاندارد‌های بالاتری برخوردار است و فکر می‌کنم مانند بازی‌های هفته گذشته که در سالن شهید بهشتی برگزار شد، تماشاچی خوبی هم به تماشای کشتی‌ها بیاید. سید مسعود ریاضی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون میزبانی دور نهایی را به مشهد بدهد. مطمئن باشید میزبان شایسته‌ای برای میهمانان خواهیم بود.

موفقیت توس، رونق کشتی
رونق کشتی خراسان و بازگشت به روز‌های اوج یکی از اهداف اصلی از حضور تیم تا ثبت جهانی توس در مسابقات لیگ برتر فصل جاری است، مسئله‌ای که مسعود ریاضی به آن اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلایل مختلف، کشتی مدت‌ها در خراسان از رونق افتاده بود و تلاش می‌کنیم دوباره کشتی به عنوان ورزش اول خراسان زنده شود. در این میان، شاید برخی‌ها انتقاد کنند که چرا توس را به کشتی پیوند داده‌ایم یا چرا از بازیکنان غیربومی و خارجی استفاده شده است. وی افزود: این فعالیت‌ها صرفا به این خاطر است که کشتی بیشتر در میان مردم خراسان دیده شود. اینکه سالن محل برگزاری مسابقات تا ثبت جهانی توس پر از شور و حال می‌شود و دوباره مردم با نشاط فراوان نتایج و اخبار کشتی را دنبال می‌کنند اتفاق بزرگی است که باید استمرار یابد. رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی تأکید کرد: به‌جز سرمربی و مربی تا ثبت جهانی توس که مشهدی هستند، در ترکیب تیم نیز از ۶ قهرمان استانی استفاده می‌کنیم. البته که در ارنج کادر فنی تصمیم‌گیرنده است و به هیچ عنوان به خودم اجازه دخالت نمی‌دهم. به هر حال، وقتی شما یک نفر را انتخاب می‌کنید، مساوی با انتخاب نکردن گزینه‌های دیگر است. وقتی تعداد صندلی‌ها و بودجه محدود است، طبیعتا نمی‌توان تمام کشتی‌گیران خراسانی را دعوت کرد. وی تصریح کرد: حضور حسن یزدانی یا کشتی‌گیران خارجی می‌تواند به کشتی‌گیران بومی کمک بسیار زیادی کند. برای مثال، کشتی‌گیر ارمنی تا ثبت جهانی توس گاهی با کشتی‌گیران رده سنی نوجوانان تمرین می‌کند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی می‌کند. اعتماد‌به نفسی که کشتی‌گیر نوجوان از مواجهه با قهرمان اروپا می‌گیرد، قابل توصیف نیست. ریاضی خاطرنشان کرد: برخی معتقدند لیگ بی‌فایده است. بله، لیگ به‌تن‌هایی کافی نیست و می‌توانیم یک اتوبوس مملو از قهرمانان جهان به مشهد بیاوریم، از دری وارد و از دری دیگر خارج کنیم، بدون اینکه استفاده مناسبی از این حضور داشته باشیم، اما وقتی از این ظرفیت استفاده کنیم، چه در بعد تبلیغاتی چه در مباحث فنی، آیا این حضور مفید نیست؟ وی تأکید کرد: رابطه متقابلی میان کشتی‌گیر و شور ناشی از حضور تماشاگران همواره وجود دارد. باید در لیگ باشیم و از ستاره‌های کشتی هم استفاده کنیم. وقتی حسن یزدانی که به مسی کشتی جهان شهرت دارد به مشهد می‌آید، شور ویژه‌ای در زمان مسابقات ایجاد می‌کند، و باید از این ظرفیت ایجادشده به نحو احسن استفاده کنیم.

یورش به قهرمانی
تیم کشتی تا ثبت جهانی توس مشهد حالا برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر کشتی باید ابتدا در دیدار نیمه‌نهایی از سد اترک خراسان شمالی بگذرد؛ در فینال هم نبرد جانانه‌ای با یکی از ۲ تیم بازار بزرگ ایران یا دانشگاه آزاد اسلامی مازندران داشته باشد. رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما با هدفی فرهنگی وارد کارزار مسابقات شدیم. در حد بضاعتمان هم هزینه کردیم. امیدواریم روی سکو هم برویم. تیم‌های دیگر زودتر از ما شروع کرده‌اند و کار برای هر ۴ تیم سخت است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->