ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

مرتضایی- بهادری، یک تیر و دو نشان در فرش‌آرای مشهد

  • کد خبر: ۹۱۸۳۸
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
مرتضایی- بهادری، یک تیر و دو نشان در فرش‌آرای مشهد
توافق برد-برد مسئولان باشگاه فرش‌آرا با سرمربی-بازیکن جدید این تیم شرایط را برای تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال بهتر کرده است.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ قدرت بهادری روز گذشته به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد معرفی شد تا بدین‌ترتیب بحران رفتن مجید مرتضایی از تیم پدرش این‌گونه حل‌وفصل شود. بهادری که در یک‌دهه گذشته بار‌ها از فرش‌آرا رفته و دوباره برگشته است، در تازه‌ترین بازگشتش نقش جدیدی را پذیرفته و قرار است هم خلأ و کمبود بازیکن و مهره باتجربه را در تیم فرش‌آرا حل کند و هم مسئله کادرفنی این تیم را؛ کادری که بعد از رفتن ناگهانی مجید مرتضایی حالا در اختیار قدرت بهادری است تا شاید مشکلات این تیم در نیم‌فصل دوم حل‌وفصل شود.

معامله دوسر برد

پیوستن قدرت بهادری به فرش‌آرا یک معامله دوسر برد است که هر ۲ طرف را راضی نگه داشته است؛ از یک‌طرف باشگاه فرش‌آرا و شخص مرتضایی، مالک این باشگاه، با جذب بهادری هم یک بازیکن خوب که قدرت رهبری دارد جذب کرده و هم مسئله نیمکت را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کرده است. از آنجایی که قدرت بهادری با بیشتر بازیکنان فعلی فرش‌آرا هم‌بازی بوده و رابطه خوبی با آن‌ها دارد، این انتخاب برای کل تیم هم راضی‌کننده است و مرتضایی خیالش راحت است که با وجود بهادری تغییر سرمربی تیمش کمترین تنش را خواهد داشت.

این ماجرا برای خود بهادری هم که از قدیم شخصیت محبوب و موردعلاقه مالک باشگاه فرش‌آراست، یک اتفاق خوب محسوب می‌شود و برای او که در سال‌های پایانی فوتسال خود است، شروع مربیگری در تیمی که سال‌ها برایش بازی کرده و موردحمایت کامل مدیرعاملش است، بهترین گزینه ممکن به‌شمار می‌رود. از طرف دیگر بهادری بعد از یک نیم‌فصل نه‌چندان مطلوب در عراق حالا به تیمی برگشته که خیالش از بازی‌کردن در آن به هر اندازه که صلاح بداند، راحت است که این بدون شک می‌تواند به بازگشت سریع‌تر او به شرایط ایدئال کمک بزرگی باشد.

بهادری جدیدترین گزینه مربی‌بازیکن لیگ

قدرت بهادری در راهی پا گذاشته است که پیش‌تر چند بازیکن دیگر تیم‌ملی هم رفته‌اند. جواد اصغری‌مقدم در دبیری، وحید شمسایی در تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند و محمد کشاورز در گیتی‌پسند نمونه‌های مشهوری هستند که این مدل حضور در لیگ‌برتر را قبلا تجربه کرده‌اند. غیر از شمسایی که کاملا در کارش موفق بود، البته غیر از سال گذشته که در گیتی‌پسند بود، اصغری‌مقدم و کشاورز نه‌چندان خوب بودند و نه‌چندان بد.

با این‌همه، هردو حالا جزو مربیان خوب فوتسال کشور هستند که بدون شک بخش زیادی از دانش فنی آن‌ها مرهون همان سال‌هایی است که ایده‌های فکری‌شان را در بوته آزمون‌وخطا گذاشته و، چون هم مربی بوده‌اند هم بازیکن، چندان نگران تصمیماتی که می‌گرفته‌اند، نبوده‌اند! قدرت بهادری حالا در چنین موقعیتی قرار دارد و باید دید از فرصتی که نصیبش شده، چگونه استفاده خواهد کرد.

غیبت کادرفنی فرش‌آرا در مراسم معارفه بهادری

مراسم معارفه قدرت بهادری روز گذشته در ابتدای تمرین فرش‌آرا برگزار شد و نکته جالب آن غیبت همه اعضای کادرفنی این تیم بود. در روزی که همه بازیکنان تیم حتی مصدومان در تمرین حاضر بودند، هیچ یک از اعضای کادرفنی قبلی فرش‌آرا حضور نداشتند تا به‌این‌ترتیب با رفتن مجید مرتضایی، کادر تمام‌معلم این تیم که جملگی از همکاران مرتضایی در آموزش‌وپرورش مشهد هستند، رسما منحل‌شده محسوب شود. باید دید در روز‌های آینده سرمربی جدید این باشگاه برای دستیارانش چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا همه یا برخی از اعضای کادرفنی برمی‌گردند یا با اتفاق دیروز، بهادری باید به فکر یک کادر کامل و جدید باشد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->