تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اظهارات قابل پیش‌بینی دیاباته برای کادرفنی استقلال

  • کد خبر: ۹۱۸۶۰
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
اظهارات قابل پیش‌بینی دیاباته برای کادرفنی استقلال
اظهارات مهاجم خارجی فصل گذشته تیم استقلال برای برخی از اعضای کادر فنی قابل پیش‌بینی بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شیخ دیاباته، مهاجم خارجی فصل گذشته تیم استقلال  در برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی انجام داد که قابل تأمل بود. او مدعی شد که مسئولان استقلال درب منزل او را شکستند و وسایل او را بیرون انداختند که همین مسئله باعث افت فنی در فصل گذشته شد.

دیاباته در حالی از اظهاراتش دفاع کرد که امسال در تیم الغرافه قطر برای تیم آندره‌آ استراماچونی فوق‌العاده کار کرده است.

پیش از اینکه دیاباته صحبت کند، برخی‌ها اعتقاد داشتند که دیاباته با فرهاد مجیدی و سبک مربیگری او مشکل داشت و به همین دلیل به بهانه مصدومیت برای استقلال بازی نمی‌کرد. در مقطعی هم، مجیدی برای اینکه حق سایر بازیکنان خورده نشود به مهاجم بلندقامت استقلال بازی نمی‌داد. دیاباته که قرارداد سنگینی با استقلال داشت در نهایت از این تیم جدا شد و مجیدی هم اصراری برای ماندن او نکرد.

دیاباته برخلاف برخی شایعات، مشکلی با مجیدی نداشت و مشکلاتش را صرفا از جانب مدیران سال گذشته استقلال می‌دانست، جایی که احمد مددی، مدیرعامل سابق و سرپرست فعلی مجموعه ورزشی آزادی چند بار با او وارد چالش شده بود.

ماجرا زمانی اسفبار می‌شود که مددی فراموش کرده بود برای پرداخت مطالبات دیاباته از او رسید بگیرد. اگر مهاجم اهل کشور مالی وجدان نداشت شاید می‌توانست نزدیک به 200 هزار دلار پول اضافه بگیرد، چون مدرکی در باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات او وجود نداشت.

صحبت‌های دیاباته در مورد مدیریت فصل گذشته برای کادر فنی استقلال قابل پیش‌بینی بود، چرا که آنها می‌دانستند عامل جدایی و افت بازیکنان خارجی مدیریت بود، مدیریتی که به گفته هواداران استقلال ضعیف‌ترین مدیران تاریخ استقلال را تشکیل می‌دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->