ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۳ ماه محرومیت قائم‌مقام باشگاه شیمیدر بخاطر پاداش به زنان ملی پوش بسکتبال!

  • کد خبر: ۹۲۱۷۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
  • ۱
۳ ماه محرومیت قائم‌مقام باشگاه شیمیدر بخاطر پاداش به زنان ملی پوش بسکتبال!
ما هنوز متوجه نشدیم که خطای اصلی امیرحسین صفرزاده چه بوده و چرا باید بابت حمایت از تیم ملی بسکتبال زنان جریمه شود؟ این طور که مشخص است فدراسیون بسکتبال جواب خوبی‌ها را با توبیخ و محرومیت می دهد!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، روابط عمومی فدراسیون بسکتبال گفت‌وگویی با منصور اردستانی (برای تبیین احکام صادره کمیته انضباطی!) انجام داده است که در آن رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفته است: «جناب‌آقای صفرزاده قائم مقام محترم باشگاه فرهنگی – ورزشی شیمیدر قم به اتهام ورود غیرمجاز به محل اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان و … سه ماه از حضور در میادین (میدان‌ها) ورزشی به صورت موقت محروم شده است. این حکم به دلیل عدم اعتراض نامبرده پس از صدور رای، مورخ ۹ آذر ۱۴۰۰ قطعی شده است.
اردستانی ادامه داده: شکایت باشگاه فرهنگی – ورزشی شیمیدر قم از آقایان محمد جمشیدی (بازیکن تیم ملی) و مسعود قاسمی (سرپرست وقت تیم ملی) در جلسه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۰ رسیدگی و رای کمیته بدوی انضباطی پس از صدور در فرآیند امضا و ابلاغ می‌باشد (است). نتیجه رسیدگی پس از قطعیت رای اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در حالی از محرومیت امیرحسین صفرزاده خبر داد که در مصاحبه تنظیم شده فدراسیون جای شفاف‌سازی با استفاده از ادبیات «سه نقطه...» موضوع محکومبت مبهم شده است! اینکه چرا روابط عمومی فدراسیون به طور کامل شفاف سازی نکرده که این محکومیت دقیقا به چه دلیلی است جای تعجب دارد، اما طبق گفته‌های خود صفرزاده باشگاه شیمیدر بخاطر اختلافی که بین ملی پوشان به وجود آمده بود تصمیم گرفته به همه تیم پاداش دهد.
 امیرحسین صفرزاده اما ماجرا را کامل شرح می‌دهد و نقطه چین‌های فدراسیون را اینگونه کامل می‌کند: «سرپرست تیم ملی بانوان روز اعزام تیم به مسابقات آسیایی با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها که بازیکن در تیم ملی بانوان داشتند به اردو رفته و تنها به اعضای تیم خود پاداشی را اهدا کرده و این موضوع باعث ناراحتی سایر اعضا که ۹ نفر از آنان عضو باشگاه شیمیدر هستند، شده و تیم دچار دو دستگی شده است. ایشان با اصرار از من خواستند که ما هم برای بچه‌های خودمان پاداشی در نظر بگیریم تا با روحیه مناسب راهی مسابقات شوند. حدود ساعت ۵ بعدازظهر هم بود و زمان زیادی تا اعزام تیم نمانده بود و من هم با ریاست باشگاه موضوع را مطرح کردم و ایشان هم بخاطر منافع ملی با بزرگواری و وسعت دید تمام نه تنها موافقت کردند بلکه عنوان نمودند این تیم، تیم‌ملی است و نبایستی نگاه باشگاهی داشته باشیم و پاداش برای کل ۱۸ نفر عضو تیم ملی اعم از کادر و بازیکن، صرف نظر از باشگاهی که در آن عضو هستند، در نظر گرفته شود. بنده هم با هزار سختی مبلغ مورد نظر را آنوقت شب تهیه کرده و با هماهنگی کامل و لحظه‌ای با سرپرست تیم ملی در رستوران سالن بسکتبال حاضر شدم که اتفاقا آقایان آشپز و خدمات نیز در آنجا حضور داشتند، پاکت‌ها را به خانم آقاجانیان (سرپرست تیم) دادم که بین بچه‌ها تقسیم کنند و پس از آرزوی موفقیت برای تیم ملی خداحافظی کردم. حالا آقایان ناراحت شدند که چرا پاداش را به فدراسیون ندادیم که فدراسیون بدهد؟! من واقعا متاسف شدم بجای اینکه از باشگاه شیمیدر تقدیر کنند که وظیفه فدراسیون را به دوش کشیده و از دختران ملی حمایت و قدردانی کرده اینگونه برخورد می‌کنند!»
با اینکه حکم ۳ ماه محرومیت صفرزاده اعلام شده است، اما ما هنوز متوجه نشدیم که خطای اصلی او چه بوده و چرا باید بایت حمایت از ملی پوشان جریمه شود؟ با این حرکت فدراسیون، باشگاه‌ها پشت دست شان را داغ کردند و احتمالا بعد از این کمکی به فدراسیون و تیم‌های ملی نخواهند کرد، چون ممکن است بجای تشکر از آن‌ها محرومیت نصیب شان شود!
این هم در ادامه همان داستان عکاسان زنی است که بدون دریافت حقوق برای فدراسیون کار می‌کردند و گزارش تصویری به آن‌ها می‌دادند، اما آخر سر فدراسیون آنها را توبیخ و گزارش های تصویری لیگ زنان را هم از روی سایت فدراسیون حذف کرد. گویی خوبی به این فدراسیون و مسئولان آن نیامده است، تا به اینجا که جواب خوبی‌ها را با توبیخ و محرومیت داده اند، از این به بعد چه خواهد شد خدا داند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
صفرزاده نیت خیر ندارد
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->