مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

هکر‌ها با هک نسخه جدید پلی استیشن ۴ یک قدم به هک پلی استیشن ۵ نردیک شدند

  • کد خبر: ۹۲۳۱۸
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
هکر‌ها با هک نسخه جدید پلی استیشن ۴ یک قدم به هک پلی استیشن ۵ نردیک شدند
یک گروه هکر جدید موفق شدند با هک پلی استیشن ۴ قفل کنسول را برای نرم‌افزار مدیریت هوم‌برو باز کنند که این امر به‌طور بالقوه می‌تواند امنیت پلی استیشن ۵ را نیز به خطر بیندازد.

به گزارش شهرآرانیوز - یک گروه هکر جدید موفق شدند با هک پلی استیشن ۴ قفل کنسول را برای نرم‌افزار مدیریت هوم‌برو باز کنند که این امر به طور بالقوه می‌تواند امنیت پلی استیشن ۵ را نیز به خطر بیندازد.

سه کد نویس این هک را منتشر کردند که روی به‌روزرسانی نسخه ۹.۰۰ سیستم عامل پلی استیشن ۴ کار می‌کند. این هک به صورت کلی امکان اجرای اپلیکیشن‌های homebrew و کپی‌های غیرمجاز بازی‌ها را فراهم می‌کند.

یکی از هکر‌ها با نام SpecterDev ویدیویی را در توییتر با سیستم عامل سفارشی در حال اجرا بر روی کنسول پلی استیشن ۴ به اشتراک گذاشته است.

از اول دسامبر، به‌روزرسانی سیستم عامل نسخه ۹.۰۳ در دسترس قرار گرفته است، بنابراین این هک روی نسخه کمی قدیمی‌تر نرم افزار سونی اجرا شده است و بازی‌های جدیدی که به جدیدترین فریمور نیاز دارند توسط این روش قابل اجرا نخواهند بود.

یکی دیگر از هکر‌های این پروژه که با نام Znullptr شناخته می‌شود، در توییتر عنوان کرد که پلی استیشن ۵ نیز به طور بالقوه با استفاده از همین روش می‌تواند هک شود. با این حال آن‌ها هنوز پلی استیشن ۵ را آزمایش نکرده‌اند، زیر توسعه‌دهنده اصلی تیم هک کنسول آن‌ها هنوز موفق به خرید کنسول نسل جدید سونی نشده است!

بسیاری از کنسول‌ها در نهایت هک می‌شوند، بنابراین کشف این مورد برای پلی استیشن ۴ چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود. با این وجود، سازگاری احتمالی آن برای کنسول پلی استیشن ۵ برای سونی نگران‌کننده خواهد بود.

خبر هک‌شدن نسخه جدید پلی استیشن ۴ می‌تواند برای بسیاری از کاربران ایرانی خوشحال‌کننده باشد. زیرا علاوه بر اینکه دانلود بازی‌ها راحت‌تر و ارزان‌تر انجام خواهد شد، احتمالا روی قیمت کنسول نیز تاثیرگذار خواهد بود. با این وجود باید منتظر ماند و دید تا در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: ویجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->