فرش زیر پای مس را خالی می‌کند؟!

  • کد خبر: ۹۲۳۹
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۴
فرش زیر پای مس را خالی می‌کند؟!
حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، امروز ساعت 17 در سالن بهشتی مشهد
مرتضی اخوان - هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، امروز با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود و فرش‌آرا در سالن شهید بهشتی مشهد، در دیداری حساس، از مس سونگون ورزقان میزبانی می‌کند. شاگردان مجید مرتضایی در شرایطی به مصاف تیم صدرنشین لیگ برتر می‌روند که در دیدار رفت توانستند مس را در خانه‌اش با یک گل از پیش رو بردارند. حالا هواداران مشهدی امید زیادی دارند که تیمشان ضمن حفظ رکورد شکست‌ناپذیری، با غلبه بر مس سونگون، خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. توقف مسی‌ها برابر فرش‌آرا نه‌تن‌ها تیم مشهد را به صدر جدول نزدیک‌تر می‌کند بلکه فرصت مناسبی است تا گیتی‌پسند، تیم دوم جدول، هم با پیروزی احتمالی خانگی برابر سوهان محمدسیما خود را به صدر جدول برساند. فرش‌آرا هم‌اکنون با ۳۰ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد و مس سونگون با ۳۵ امتیاز تیم نخست لیگ برتر فصل جاری است.

جدال بهترین‌ها در دفاع و حمله
نبرد امروز فرش‌آرا و مس سونگون مبارزه بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله لیگ برتر تا اینجای فصل است. فرشی‌های مشهد با ۳۱ گل خورده، از حیث آماری بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند و سونگونی‌ها با اتکا به درخشش ستاره مشهدی‌شان، مهدی جاوید، ۶۴ بار دروازه حریفان را باز کردند تا عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهند. با این حساب، به نظر می‌رسد دیدار امروز ۲ تیم می‌تواند جدال بهترین‌ها در فاز هجومی و دفاعی باشد.

بالانشینان به دنبال قرعه بهتر
۲ دیدار فرش‌آرا - مس سونگون و گیتی‌پسند - سوهان محمدسیما حساس‌ترین جدال‌های این هفته لیگ برتر فوتسال است، دیدار‌هایی که از حیث تعیین قرعه مرحله پلی‌آف برای بالانشینان جدول اهمیت فراوانی دارد. سونگونی‌ها با فرض صدرنشینی در پایان مسابقات دور اول، با شرایط کنونی جدول، باید با سن‌ایچ ساوه بازی کنند و فرش‌آرای رده سومی باید با ستارگان ورامین روبه‌رو شود. گیتی‌پسند هم در دور بعد، از حفاری اهواز پذیرایی می‌کند و قمی‌ها به مصاف شهروند ساری خواهند رفت. از این رو، ۴ تیم بالانشین جدول باید آرام‌آرام به فکر انتخاب رقبای خود در مرحله پلی‌آف باشند و برای آسان‌تر شدن بازی‌هایشان در دور بعد، روی تک‌تک امتیازات دیدار‌های باقی‌مانده برنامه‌ریزی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->