پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

فردا، تعیین تکلیف هیئت والیبال استان بعد از ۱۵ ماه!

  • کد خبر: ۹۲۴۱
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵
فردا، تعیین تکلیف هیئت والیبال استان بعد از ۱۵ ماه!
زارعی: شاید در آخرین دقایق، مجمع با ۳ نامزد برگزار شود
نادر نوروزی - مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال پس حدود ۱۵ ماه بلاتکلیفی بالاخره فردا برگزار خواهد شد. روز دوشنبه، در حالی سکان‌دار هیئت والیبال خراسان رضوی مشخص خواهد شد که ۲ روز بعد آن، قرار است مجمع انتخاب رئیس فدراسیون برگزار شود. باید دید رقابت نامزد‌های فدراسیون چقدر بر انتخاب رئیس بعدی والیبال استان اثر می‌گذارد. جبار قوچان‌نژاد، مربی کهنه‌کار مشهدی‌ها که سال گذشته حواشی‌ای درباره حضورش در سمت دبیری فدراسیون به وجود آمده بود اولین نامزد این مجمع است و حیدر خوش‌نیت، چهره‌ای که در سال‌های گذشته به عنوان سرپرست فرمانداری مشهد و معاون سیاسی این فرمانداری مشغول به فعالیت بوده است نامزد دوم در این مجمع خواهد بود. اما هم‌زمان صحبت‌هایی در خصوص نامزد سوم هم در مجمع شنیده می‌شود. مهدی نکویی که در یک سال گذشته به عنوان سرپرست هیئت والیبال در حال فعالیت بوده است نیز گمانه زنی‌هایی در خصوص حضورش در مجمع شنیده می‌شود.
با این حال، گفته می‌شود وی در صورت احراز صلاحیتش می‌تواند در مجمع حضور یابد؛ بنابراین شاید در دقیقه ۹۰، او هم به جمع نامزد‌ها اضافه شود.

انتخابات پرحاشیه
علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال، در حالی به مشهد سفر می‌کند که آماده برگزاری مجمع انتخابی خواهد شد و در دوره سرپرستی چندماهه‌اش، تکلیف هیئت چند استان دیگر را هم معلوم کرده است. اکنون در آستانه انتخابات فدراسیون، باید دید نظر فدراسیون‌نشینان چقدر بر آرای مجمع و انتخاب رئیس تأثیرگذار خواهد بود. پاییز سال گذشته در حالی که چند ماه از حضور نکویی در هیئت والیبال می‌گذشت، نام‌نویسی نامزد‌های ریاست هیئت انجام شد و در روز‌هایی که سرپرست فعلی نتوانسته بود ارتباط خوبی با مربیان، پیش‌کسوتان، بازیکنان و نماینده لیگ برتری استان برقرار کند، حیدر خوش نیت، جبار قوچان‌نژاد و جواد فخار برای حضور در مجمع نام‌نویسی کردند. جواد فخار به دلیل بازنشستگی از حضور منصرف شد. در طرف دیگر هم قوچان‌نژاد، سرمربی سابق پیام که صحبت‌هایی درباره حضورش در فدراسیون هم شنیده می‌شد، قصدی جدی برای حضور در انتخابات نداشت. برای همین هم حامی جدی خوش‌نیت بود. با این حال، شرایط پس از یک سال کاملا عوض شده است. اکنون ۲ نامزدی که ابتدا برای کمک به هم وارد مجمع شده بودند، رقابت خود را برای کسب کرسی ریاست هیئت والیبال آغاز کرده‌اند و باید دید در پایان این مجمع، چه فردی موفق خواهد شد اکثریت آرا را به دست آورد.

زارعی: امکان حضور نامزد سوم هم وجود دارد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات مجمع هیئت والیبال گفت: به دلیل بلاتکلیفی در فدراسیون، روند برگزاری انتخابات هیئت والیبال خراسان رضوی با کمی تأخیر مواجه شد، اما سرانجام مجمع انتخاب رئیس این هیئت فردا برگزار می‌شود. امیر زارعی افزود: ۲ نامزد در این مجمع رقابت خواهند کرد، اما آقای نکویی مدعی شد ایشان می‌تواند مشکل احراز صلاحیت خود را تا قبل از برگزاری مجمع حل کند. در این صورت، مشکلی برای حضور ایشان در مجمع وجود نخواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->