اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خیام جنوبی نیاز به ایمن‌سازی دارد

  • کد خبر: ۹۲۵۳
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
خیام جنوبی نیاز به ایمن‌سازی دارد
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
۵۹۷...۰۹۱۵ با ترافیک سنگینی که پیش از چهارراه ابوطالب به دلیل ایجاد خط ویژه اتوبوس و کاهش عرض خیابان ایجاد شده است، به جای اینکه اتوبوس را زودتر به مقصد برساند آن را در ترافیک سنگینی گرفتار می‌کند.
۴۸۸...۰۹۳۰ خواهشمندیم قبل از اینکه جان دانش آموزی به خطر بیفتد، با اقدامی فوری، خروجی خیام جنوبی ۱۴ به سمت بولوار خیام را با نصب سرعت کاه و نرده ایمن کنید. هنگام تعطیلی مدارس، بیشتر خودرو‌های عبوری با سرعت زیاد و بدون ملاحظه از این معبر کم عرض و بدون پیاده رو عبور می‌کنند. از طرف جمعی از والدین.
شهرداری
۷۵۸...۰۹۳۵ لطفا بر کار پیمانکاران مسئول بهسازی پیاده رو‌ها نظارت کنید. سال‌های قبل پیاده رو‌ها را اساسی بهسازی نکرده اند، بیشتر آن‌ها نشست کرده و بخش‌هایی از مصالح آن کنده شده است. این مسئله را می‌توانید در بولوار بعثت مشاهده کنید.
سینما
۶۵۵...۰۹۳۵ چرا برای فیلم‌هایی مثل مطرب محدودیت سنی مشخص نمی‌کنند تا خانواده‌ها در انتخاب شان دقت بیشتری داشته باشند؟
راهنمایی و رانندگی
شهروند- برای نصب چراغ راهنما در فلکه هشتصد در محدوده آب و برق تشکر می‌کنم.
شهرداری
شهروند- با تشکر از شهرداری منطقه ۳ برای پلاک کوبی منازل، لطفا برای آسفالت طبرسی شمالی ۳۸ وطباطبایی ۵ نیز فکری کنید.
بازار
۸۷۷...۰۹۱۲ در بارندگی‌های اخیر، تعدادی از لوله بازکن‌ها تا توانسته اند اجحاف و گران فروشی کرده اند، آن‌ها از فنرزدن خودداری می‌کنند و می‌گویند لازم است داخل لوله‌ها را مواد بریزند. آن هم موادی که خودشان آورده اند و چند برابر قیمت واقعی می‌فروشند! چندسالی است شاهد این مشکل هستم. چه کسی مسئول این نابسامانی هاست؟
اتوبوس‌رانی
۸۲۴...۰۹۳۵ نزدیک به یک ماه است که ایستگاه اتوبوس بین چراغچی ۳ و ۵ حوالی میدان امام حسین (ع) و همچنین چراغچی ۹ به دلیل فعالیت عمرانی تعطیل شده است و مسافران مسافت طولانی را برای رسیدن به ایستگاه بعدی طی می‌کنند. اکنون معبری به اندازه عرض اتوبوس باز شده است، ولی همچنان ایستگاه‌های اتوبوس تعطیل هستند. علت چیست؟
۲۴۰...۰۹۱۵ چرا اتوبوس‌های خط‌های ۸۶ و ۸۲ و ۶۲ تعویض نمی‌شوند؟ واقعا اوراقی شده اند. حتی یک اتوبوس نو در بین اتوبوس‌های ۸۶ و ۸۲ دیده نمی‌شود. ۱۵ سال است که با این اتوبوس‌ها به حرم می‌روم، اما دیگر طاقتم طاق شده است. کاش دست کم اتوبوس‌های مسیر حرم را زودتر تعویض کنند. زائران بیچاره هم از لرزش مداوم شیشه‌ها و سروصدای موتور و... تهوع و سرگیجه می‌گیرند. درمقابل بیشتر اتوبوس‌های بسیاری از خطوط مثل خط ۲/۲۲ نو هستند.
قطارشهری
۴۳۱...۰۹۹۱ لطفا به مسئولان بگویید خط ۲ قطارشهری را-شریعتی تا کوهسنگی-افتتاح کنند.
متفرقه
۱۱۰...۰۹۱۵ چند روز پیش دیدم در سه راه خیام، روی دیوار باغ ملک آباد یک بنر در باره تولد حضرت محمد (ص) نصب شده و هم زمان با آن در میدان پارک تقریبا روبه روی باجه نان رضوی روی یک بنر سرمه‌ای رنگ نوشته است: رحلت نبی اکرم (ص) را تسلیت می‌گوییم. لطفا به مناسبت هفته وحدت این موضوع را پیگیری کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->