کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شروع دوباره لیگ برتر والیبال پس از ۱۷‌روز

  • کد خبر: ۹۲۶۰۵
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شروع دوباره لیگ برتر والیبال پس از ۱۷‌روز
لیگ برتر والیبال ایران بعد از وقفه‌ای کوتاه از امروز شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، امروز با ۷ دیدار پیگیری می‌شود. این رقابت‌ها پس از تعطیلی هفده‌روزه به‌دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، درحالی دوباره آغاز می‌شود که تیم فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان، صدرنشین جدول، میزبان نماینده سیرجان است. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان برای قهرمانی در نیم‌فصل مسابقات فقط به یک‌امتیاز نیاز دارند و در جدال با دیگر تیم فولادی این رقابت‌ها، به‌دنبال کسب دوازدهمین برد متوالی خود هستند تا با اقتدار و یک هفته زودتر قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرند.

فولاد سیرجان، مدافع عنوان قهرمانی، نیز که با ۵ برد و ۱۳‌امتیاز در جایگاه هشتم جدول است، به‌دنبال کسب ششمین پیروزی و بهبود جایگاه خود ا‌ست؛ بنابراین جدال فولادی‌ها در هفته دوازدهم لیگ برتر جذاب خواهد بود. شهرداری ارومیه، اما با ۹‌برد، ۲۶‌امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جدول، تنها‌تیم امیدوار برای کسب مقام قهرمانی در نیم‌فصل است که هفته دوازدهم در سالن غدیر ارومیه میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز که با ۷ برد و ۱۹‌امتیاز در رتبه پنجم جدول هستند، رقابت نزدیکی با پیکان و راه‌یاب (سوم و چهارم جدول) دارند، ولی در صورت واگذاری نتیجه در این هفته، شاید جایگاه پنجمی را نیز از دست بدهند. ازسوی‌دیگر تیم‌های پیکان تهران و راه‌یاب ملل مریوان در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان در بازی‌های خانگی به‌مصاف هورسان رامسر و شهرداری ورامین خواهند رفت و با توجه به امتیاز میزبانی و شرایط حریفان در جدول، برد پیکان و راه‌یاب دور‌از‌انتظار نیست.

تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گنبد نیز که به‌ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم جدول هستند، این هفته در بازی‌های خارج‌از‌خانه با مس رفسنجان و پاس گرگان دیدار خواهند داشت. در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان، تیم آذرباتری ارومیه به‌مصاف سایپا خواهد رفت. این مسابقه جدال قعرنشینان است و هر ۲ تیم به‌دنبال پیروزی برای بهبود جایگاهشان هستند؛ بنابراین یکی از دیدار‌های جذاب لیگ برتر سال‌۱۴۰۰ خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->