سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۲۷۷۳
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی ماه ۱۴۰۰
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بخشنامه‌های صادره و با ملاحظات ذیل برگزار می شود:

ـ اخیرا در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-  ۱۴۰۰منتشر شده است که نادرست بوده و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش آن را تکذیب می کند.

ـ به اطلاع مخاطبان و ذی نفعان نظام تعلیم و تربیت می رساند؛ امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین‌نامه های آموزشی وارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود و فقط در شرایطی که مدرسه به دلیل شیوع بیماری، در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد به صورت استثنا و با تأیید آموزش و پرورش محل، ارزشیابی دانش آموزان براساس دستورالعمل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

همچنین امتحانات داوطلبان آزاد و آن گروه از دانش آموزان پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی دروس نشده اند، طبق برنامه، امتحان اعلامی از دوم دی ماه آغاز  و به شیوه حضوری در حوزه های امتحانی سراسر کشور  با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

در این امتحانات از انواع سوالات (تشریحی،کوتاه پاسخ، چهار گزینه ای و...) استفاده شده و نمره منفی ندارند.امتحانات پایه نهم بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثار گران وداوطلبان آزاد نیز هماهنگ استانی، به شیوه حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است.

لازم به ذکر است؛ شیوه نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره های مختلف تحصیلی و بخشنامه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی ماه ۱۴۰۰در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی aee.medu.ir قابل مشاهده است. لذا از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می شود تا اخبار و اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را صرفا از پورتال اطلاع رسانی این  وزارتخانه  پیگیری کنند.

منبع: وزارت آموزش و پرورش
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->