حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روز‌های سخت رئوفی در قامت سرمربیگری تیم والیبال آذرباتری

  • کد خبر: ۹۲۸۲۱
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
روز‌های سخت رئوفی در قامت سرمربیگری تیم والیبال آذرباتری
آذرباتری ارومیه در نخستین تجربه حضور رحمان رئوفی روی نیکمت سرمربی‌گری تیم، مقابل میهمانش سایپا تن به شکست سه بر صفر داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، آذرباتری ارومیه درحالی از سایپا میزبانی کرد که نماینده ارومیه در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود قطع همکاری کرد تا با رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی جدید و با تفکرات تازه به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا برود. اما حتی این تغییر روی نیمکت هم به کمک تیم نیامد تا شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا با نتیجه سه بر صفر و با ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ برنده جدال قعرنشینان باشند.
این دیدار در مدت زمان ۹۸ دقیقه انجام شد و طی آن بنیامین ایگدری بازیکن سایپا کارت زرد گرفت. کمک مربی آذرباتری ارومیه نیز در ست سوم به دلیل مداخله در داوری کارت زرد دریافت کرد.
اما رحمان رئوفی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌رفت، از دستیاری دو ساله در کنار جزیده و نفرزاده به سرمربیگری تیم جوان آذرباتری رسید و تن به پذیرش مسئولیت بزرگی داد. با این اوصاف او که هنوز نیازمند تجربه بیشتر بود، با پیشنهاد غافلگیرانه و از سر ناچاری باشگاه نخواست این فرصت مناسب را از دست دهد.
هر چند هنوز زود است که بشود پیرامون عاقبت کارش صحبت کرد، اما قابل پیش بینی است که کار چندان راحتی پیش رو ندارد و حتی این فرصت، شاید تبدیل به تهدیدی برای ادامه کار او شود.
بازی با سایپا که همانند آذرباتری جوان بود و برای فرار از قعر می‌توانست برای جوانان قد کشیده آذرباتری باشد تا بعد از تغییرات بوقوع پیوسته و در نخستین تجربه سرمربیگری رئوفی درخشیده باشند، اما هرگز اینچنین نشد و تجربه بیشتر شهنازی بر تفکرات سرمربی جوان گنبدی چربید.
این در حالی است که با بودن نفرزاده با تجربه و آشنایی بیشترش با روحیات جوانان بدلیل سال‌ها کار کردن با تیم‌های پایه‌ای می‌توانست در این بازی ثمربخش‌تر واقع شود. زمان قاضی خوبی برای این تصمیم مسئولان اذرباتری خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->