رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
سرخط خبرها

سران قوا تصمیم گرفته‌اند و من حمایت می‌کنم

  • کد خبر: ۹۳۰۲
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
سران قوا تصمیم گرفته‌اند و من حمایت می‌کنم
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حوادث رخ داده پس از افزایش قیمت بنزین
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در درس خارج فقه درباره طرح مدیریت مصرف سوخت مطالبی را بیان کردند.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در بیانات خود با اشاره به حوادثی که طی روز‌های اخیر و به دنبال مصوبه سران کشور درخصوص افزایش قیمت سوخت روی داده است فرمودند: چند نکته را باید توجه داشت؛ اولا وقتی یک چیزی مصوبه سران کشور است، آدم باید با چشم خوش‌بینی به او نگاه کند. بنده در این قضیه سررشته ندارم؛ یعنی تخصص این کار را ندارم. گفتم هم به آقایان. گفتم، چون نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیه بنزین مختلف است، بعضی‌ها آن را لازم و واجب می‌دانند؛ بعضی‌ها مضر می‌دانند؛ بنابراین من هم که صاحب‌نظر نیستم در این قضایا. گفتم من صاحب‌نظر نیستم لکن اگر سران ۳ قوه تصمیم بگیرند، من حمایت می‌کنم. من این را گفتم. حمایت هم می‌کنم. سران قوایند. نشسته‌اند با پشتوانه کارشناسی، یک تصمیمی برای کشور گرفته‌اند. باید عمل بشود به آن تصمیم. این یک نکته.
ایشان در نکته دوم خود تصریح کردند: یقینا بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران می‌شوند یا ناراحت می‌شوند یا به ضررشان است یا خیال می‌کنند به ضررشان است. به هر تقدیر، ناراضی می‌شوند، لکن آتش زدن به فلان بانک، این کار مردم نیست. این کار اشرار است. این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی، معمولا اشرار، کینه‌ورزان، انسان‌های ناباب وارد میدان می‌شوند. گاهی بعضی از جوان‌ها هم از روی هیجان با این‌ها همراهی می‌کنند و این‌جور مفاسد را به بار می‌آوردند. این مفاسد هیچ مشکلی را درست نمی‌کند جز اینکه علاوه بر هر مشکلی که هست، ناامنی را هم اضافه می‌کند. ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای هر کشوری است، برای هر جامعه‌ای است. این‌ها قصدشان این است. شما ملاحظه کنید در این ۲ روز تقریبا یعنی ۲ شب و یک روزی که از این قضایا گذشته همه مراکز شرارت دنیا علیه ما این کار‌ها را تشویق کرده‌اند، از خانواده منحوس خبیث خاندان پهلوی تا مجموعه خبیث و جنایت‌کار منافقین. این‌ها مرتبا در فضای مجازی و در جا‌های دیگر دارند تشویق می‌کنند، ترغیب می‌کنند که این شرارت‌ها انجام بگیرد. من عرضم این است هیچ‌کس به این اشرار کمک نکند. هیچ انسان عاقل و شایسته‌ای که به کشور خودش علاقه‌مند است، به زندگی راحت خودش علاقه‌مند است، به این‌ها نباید کمک بکند. این‌ها اشرارند. این کار‌ها کار مردم معمولی نیست.
رهبر معظم انقلاب افزودند: مسئولان هم البته دقت کنند. مواظبت کنند. هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. حالا من دیروز دیدم در تلویزیون که بعضی از مسئولان محترم آمدند گفتند که مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالا‌ها نشود. خب، بله، این مهم است، چون الان گرانی هست. بنا باشد باز اضافه بشود گرانی، خب، این برای مردم خیلی مشکلات درست می‌کند. باید مراقبت کنند. این مراقبت‌ها را این‌ها بکنند. مسئولان حفظ امنیت کشور هم به وظایفشان عمل کنند. مردم عزیز ما هم که خوشبختانه در قضایای گوناگون این کشور بصیرت خودشان را، آگاهی خودشان را نشان داده‌اند بدانند که این حوادث تلخ از ناحیه کیست و چگونه است. این آتش زدن و خراب کردن و ویران کردن و دعوا کردن و ناامنی ایجاد کردن مال چه کسی است؟ این را بفهمند. توجه کنند که می‌فهمند هم. مردم ملتفت‌اند، و از این‌ها فاصله بگیرند. این آن توصیه ماست. مسئولان کشور هم به وظایفشان به طور جدی عمل کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->