بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال+ ساعت مسابقات

  • کد خبر: ۹۳۱۲۹
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
برنامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال+ ساعت مسابقات
در هفته یازدهم لیگ برتر سرخ‌پوشان برای ماندن در کورس بالانشینان باید ذوب‌آهن را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا با برگزاری ۸ مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار خواهد شد. در بازی‌های مهم این هفته، سپاهان صدرنشین در خانه از پیکان پذیرایی می‌کند و گل‌گهر بحران‌زده به‌مصاف آلومینیوم اراکی می‌رود که این فصل هوای بزرگی در فوتبال ایران به سرش زده است. پرسپولیس هم از ساعت ۱۷ فردا مقابل گربه‌سیاه سال‌های اخیرش صف‌آرایی می‌کند و امیدوار است تا ذوب‌آهن را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کند. در دیگر‌بازی مهم این هفته نیز استقلال باید در مشهد به‌مصاف شهرخودرو برود.

پرسپولیس – ذوب‌آهن / ساعت ۱۷:۰۰

پرسپولیس در حالی مقابل سبزقبا‌های اصفهانی صف‌آرایی می‌کند که هفته آینده هم باید به‌مصاف دیگر‌نماینده دیار زاینده‌رود یعنی سپاهان برود. شاگردان گل‌محمدی برای اینکه فاصله‌شان را با صدر جدول کمتر کنند، نیاز مبرم به ۳‌امتیاز این بازی دارند. امتیاز مثبت و تأثیرگذار شاگردان گل‌محمدی در روند موفقیت‌هایشان، برخورداری از روحیه بالای تیمی، جنگندگی و فداکاری تحسین‌برانگیز آن‌ها‌ست که سبب می‌شود تا سرحد‌مرگ برای رسیدن به پیروزی تلاش کنند. پرسپولیسی‌ها در فاز هجومی عملکرد متوسطی داشته‌اند و موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنند؛ اما ضعف و افت فاحش آل‌کثیر و کمبود مهاجم در این تیم مانع از بهره‌برداری از فرصت‌های خلق‌شده است.

سرخ‌پوشان پایتخت ضعف مفرطی در خط حمله داشته‌اند و مهاجمان این تیم دقت و فرصت‌طلبی لازم در استفاده از موقعیت‌های خلق‌شده را ندارند و همین امر دردسر‌های زیادی را برای یحیی و تیمش به وجود آورده است. سبزپوشان اصفهانی در‌حالی راهی تهران می‌شوند که در ۵ هفته گذشته بردی را به دست نیاورده‌اند و همچنان روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارند و برای بازگشت به لیگ، محکوم به شکست پرسپولیس هستند.

غیبت ادامه‌دار تاجیک‌ها

۲ بازیکن تاجیک پرسپولیس باوجود ثبت قرارداد نمی‌توانند تیمشان را در بازی فردا همراهی کنند. باتوجه به اینکه هنوز ITC هنانوف و صفروف صادر نشده، گل‌محمدی از حضور این ۲ بازیکن در این بازی محروم است. حامد پاکدل هم دیگر‌بازیکن این تیم است که به‌خاطر مصدومیت احتمالا این بازی را از دست خواهد داد. البته سرخ‌پوشان مصدوم یا محروم دیگری برای این مسابقه ندارند و می‌توانند با ترکیبی کامل مقابل حریف خود قرار بگیرند.

سپاهان- پیکان / ساعت ۱۷:۰۰

سپاهان محکوم به شکست پیکان است، اما برای رسیدن به این امر، کار سختی را پیش‌رو دارد. آن‌ها مقابل تیمی به میدان می‌روند که در ارائه بازی پرفشار و تخریبی، تخصص بالایی دارد و از‌طرف‌دیگر مجتبی حسینی، سرمربی این تیم، نیز شناخت کاملی از ضعف‌و‌قوت‌های سپاهان دارد و شاگردانش ممکن است برای نویدکیا و تیمش دردسر‌ساز شوند.

زردپوشان اصفهانی برای مقابله با پیکان در خط میانی و حمله وضعیت خوبی دارند و اوج‌گیری شهباززاده و حضور مغانلو، در کنار بازیکنانی مانند حسینی، رفیعی، احمدزاده، اسماعیلی‌فر و نورافکن توان هجومی سپاهان را افزایش داده است. در فاز دفاعی، اما سپاهان این‌روز‌ها شرایط خوبی داشته و مدافعان این تیم عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذاشته‌اند. در‌آن‌سو پیکان جوان‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های این فصل است و بازیکنان این تیم انگیزه بسیار بالایی دارند.

شاگردان حسینی در ۳ بازی آخر خود بردی نداشته‌اند و فقط یک امتیاز به دست آورده‌اند و برای بهبود جایگاهشان و پایان‌بخشیدن به روند ناکامی‌های اخیرشان، به‌دنبال برد خواهند بود. پیکان در فاز تهاجمی، عملکرد قابل‌قبولی داشته و مهاجمان این تیم موقعیت‌های خوبی را خلق می‌کنند و نرخ بهره‌وری بالایی دارند. در خط میانی وضعیت پیکان خوب است و هافبک‌های این تیم از دوندگی و توان بدنی بالایی برخوردار بوده و در پرسینگ حریفان و بازی درگیرانه تبحر دارند. در فاز دفاعی، اما شاگردان حسینی با مشکل مواجه هستند؛ آمار ۱۰ گل خورده در ۱۲ بازی، نشان از عملکرد ضعیف خط دفاعی پیکان دارد.

آلومینیوم – گل‌گهر / ساعت ۱۵:۰۰

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان شاید در نگاه اول چندان حساس نباشد؛ اما حضور اراکی‌ها در بین ۳ تیم بالای جدول و سقوط سیرجانی‌ها با حکم کمیته انضباطی از صدر جدول می‌تواند هیجان را به این مسابقه تزریق کند. تیم رسول خطیبی در اراک برای همه تیم‌ها خط‌و‌نشان کشیده و حتی پرسپولیس را نیز شکست داده است، از‌این‌رو خیلی‌ها معتقدند ۳‌امتیاز بازی فردا از همین حالا در کیسه آلومینیوم است. در سوی مقابل، اما امیر قلعه‌نویی و تیمش حضور دارند که تا همین ۲ هفته پیش صدرنشین لیگ برتر بودند، اما حالا برای بازگشت به جمع مدعیان باید زمین‌و‌زمان را به هم بدوزند تا بازی‌های پیش رو را با امتیاز کامل به پایان برسانند.

هوادار – تراکتور / ساعت ۱۵:۰۰

هوادار در اولین سال حضور در لیگ برتر توانسته است نتایج خوبی بگیرد و در پایان هفته دهم مسابقات، بالاتر از شهرخودرو، نفت مسجد‌سلیمان و صنعت‌نفت آبادان، رتبه سیزدهم را با ۹‌امتیاز به خودش اختصاص داده است. تیم عنایتی در‌حالی فردا مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که با یک پیروزی می‌تواند از جمع تیم‌های پایین‌نشین فاصله بگیرد. در سوی مقابل پرشور‌های تبریزی نیز نمی‌خواهند از جمع بالانشینان فاصله بگیرند و به‌همین‌دلیل با تمام توان به‌مصاف هوادار خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->