علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مشاهده نتایج نهایی آزمون جامع ۱۹ آذر آموزش و پرورش + لینک (۲ دی ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۳۱۵۸
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
  • ۱
مشاهده نتایج نهایی آزمون جامع ۱۹ آذر آموزش و پرورش + لینک (۲ دی ۱۴۰۰)
با برگزاری آزمون جامع اسامی و مشخصات ۳۵ هزار و ۲۷۵ تن از افراد پذیرفته شده روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه به مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کچوئیان، دبیر برگزار کننده آزمون‌های دانشگاه با قدردانی از تلاش و کوشش استادان و مسؤولان حوزه‌های مختلف این دانشگاه به منظور تربیت معلمانی در خور و شایسته برای نظام آموزشی و پرورشی کشور و همچنین تبریک به جمع کثیر قبول شدگان شرکت کننده در آزمون جامع ۱۹ آذر، تصریح کرد: پس از برگزار شدن آزمون جامع سری سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و همچنین مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی سال ۹۹ و جاماندگان سال‌های قبل توسط مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، مجموع کل قبول شدگان این آزمون به رقم ۳۵ هزار و ۲۷۵ تن رسید.

رضا کچوئیان، خاطر نشان کرد: از این مجموع تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۶ تن مهارت آموز ماده ۲۸، تعداد ۱۶ هزار و ۲۲۱ نفر مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان هر دو سری نیز یک هزار و ۶۵۸ نفر بود.

این مقام مسؤول، تاکید کرد: اسامی و مشخصات قبول شدگان آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان، به منظور شروع فرآیند تبدیل وضعیت و صدور احکام مرتبط روز دوشنبه ۲۹ آذر به مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

وی، تناسب و میزان اعتبار آزمون‌های جامع دانشگاه فرهنگیان را از اولویت‌ها و مباحث مهم این دانشگاه برشمرد و گفت: اتخاذ تدابیر صحیح، شناخت شرایط و برنامه ریزی دقیق از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه برای برگزاری هر چه بهتر آزمون‌های جامع و تضمین کیفیت این آزمون‌ها است.

استاد دانشگاه، برگزاری دوره‌های کیفی آموزشی و مهارت آموزی را از دیگر دغدغه‌های دانشگاه فرهنگیان ذکر و تصریح کرد: هدف اصلی، تلاش مشمولان و مهارت آموزان برای کسب گواهینامه صلاحیت حرفه معلمی، تثبیت حضور در کلاس درس و تسریع روند تبدیل وضعیت فرد در عرصه آموزش و پرورش است. به طور حتم این معلمان با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی با شناخت و تسلط کامل بر روش‌های نوین تدریس و ایفای نقش راهنما و هدایت کننده خود برای شکوفایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان این مرز و بوم تلاش خواهند کرد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون فرهنگی دو گروه مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده ۲۸، روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری، تصریح کرد: با دریافت نتایج آزمون فرهنگی جمعی از مشمولان توسط مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی دانشگاه، نمره آزمون جامع برگزار شده ۱۹ آذر ماه گذشته برخی مشمولان تغییر و با کسب حد نصاب نمره لازم موفق به دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش شدند.

کچوئیان، گزارش گیری مجدد از سامانه مروارید و دریافت نمره قبولی برخی مشمولان از دوره کارآموزی را عامل تغییر در نمره اصلی برخی دیگر از شرکت کنندگان در آزمون و کسب نمره قبولی برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی اعلام و خاطر نشان کرد: با رسیدگی مجدد به آزمون کتبی مشمولان، تعدادی دیگر از شرکت کنندگان در آزمون موفق به کسب حد نصاب نمره لازم شدند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به گروه‌های شرکت کننده در آزمون جامع گفت: افراد می‌توانند با ورود به سامانه آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه به نشانی azmoon.cfu.ac.ir نتایج را دریافت کنند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، از اهتمام رئیس این دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، مراکز حراست و هوشمندسازی، روابط عمومی، اداره کل نظارت و تعالی سازمانی، پشتیبانی و دیگر همکاران فعال در سایر حوزه‌های دانشگاه، همچنین مدیر عامل شرکت رایادرس در خصوص حمایت و برگزاری مطلوب آزمون‌های جامع دانشگاه در طول سال جاری قدردانی کرد.

این مقام مسؤول، در پایان یادآور شد: افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون ۱۹ آذر نشده اند، می‌توانند به عنوان آزمون جبرانی با سری چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع شرکت کنند.

منبع: پانا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیایش مرتضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
0
امتحان علوم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->