واکنش بانوی فوتبالیست به شادی گل جنجالی‌اش

  • کد خبر: ۹۳۲۲
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
واکنش بانوی فوتبالیست به شادی گل جنجالی‌اش
عادلی: گلم را به همسرم تقدیم کردم
یکی از حسرت‌های همیشگی بانوان ورزشکار، جای خالی خانواده‌هایشان روی سکو‌های مسابقات است. فوتبالیست زن تیم سپاهان بابت شادی گلی که در مسابقه تیمش انجام داده، خبر‌ساز شده است. او بابت راه‌ندادن خبرنگاران و خانواده بازیکنان به ورزشگاه، گلایه دارد. فاطمه عادلی یکی از فوتبالیست‌های نسل موفق فوتبال زنان است که با تیم آینده‌سازان عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم به دست آورده است. این فوتبالیست بیست‌وچهارساله که به‌تازگی ازدواج کرده است، چند روز قبل در جریان دیدار تیم سپاهان موفق شد به‌عنوان یک مدافع وسط یکی از گل‌های تیمش را بزند. او بعد از این گل شادی جالبی انجام داد که تصویر این شادی حسابی خبرساز شده است. عادلی بعد از گل‌زنی دستکش خود را از دست درآورد و حلقه ازدواجش را به دوربین تنهاعکاس خانم حاضر در ورزشگاه نشان داد تا به این خاطر در فضای مجازی نامش بر سر زبان‌ها بیفتد.
تقدیم گل به همسر در لیگ برتر
این فوتبالیست جوان درباره شادی بعد از گلش عنوان کرد: من تابستان گذشته عقد کردم و در روزی گل زدم که دقیقا ۳ ماه از تاریخ عقدم گذشته بود. ازاین‌رو اولین گلم در این فصل جدید بود و خیلی دوست داشتم آن را به همسرم تقدیم کنم.
او ادامه داد: با توجه به قوانین موجود، ما در جریان مسابقات نمی‌توانیم حلقه در دست داشته باشیم و به‌همین‌خاطر من در جریان مسابقه دستکش به دست کردم و وقتی گل زدم، دستکش خودم را از دستم بیرون آوردم و حلقه‌ای را که در دست داشتم، بوسیدم تا به این شکل گلم را به همسرم تقدیم کنم. عادلی درباره واکنش همسرش به این اتفاق تأکید کرد: او بسیار خوش‌حال شد؛ اما از طرفی هم ناراحت بود که در ورزشگاه حضور نداشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->