دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی باید به ۲۰ درصد برسد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر است؟

  • کد خبر: ۹۳۲۲۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
  • ۲۶
شانس برنده شدن در قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر است؟
ایران خودرو در آخرین فروش فوق العاده خود در آذرماه ۱۴۰۰، هفت محصول را عرضه کردند. این محصولات عبارت بودند از پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تارا با گیربکس دستی، پارس سال، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سمند سورن پلاس.

شهرآرانیوز - در آخرین فروش فوق العاده ایران خودرو از هر ۴۸۲ متقاضی یک نفر شانس این را داشت تا در این طرح فروش برنده شود.

بررسی شانس برنده‌شدن محصولات ایران خودرو

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو بعد از افزایش قیمت خودرو در مبدا بار دیگر شاهد حضور بیش از ۵ میلیون نفر متقاضی بود. پیش‌تر فروش فوق العاده این خودروساز در شهریور ماه توانسته نزدیک به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را به خود جذب کند. اما نکته قابل توجه این است که در فروش فوق العاده شهریورماه به رغم ثبت رکورد حضور متقاضیان، از هر ۳۹۹ نفر یک نفر امکان دریافت خودرو داشت، اما در فروش فوق العاده آذرماهی این خودرو از هر ۴۸۲ نفر یک نفر شانس این را داشت که خودرو به قیمت کارخانه دریافت کند.

در فروش فوق العاده شهریورماه این خودروساز ۱۳ هزار دستگاه خودرو عرضه شد، اما در آذر ماه تعداد خودروی عرضه شده ۱۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام شد. در حالیکه حدود ۲۸ درصد محصولات ایران خودرورا در فروش فق العاده آذر ماهی این خودروساز محصولات پرتیراژ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پارس سال و پارس با موتور TU۵ تشکیل می‌دهد، اما حدود ۷۶ درصد تقاضا را به خود جذب کردند.

از هر خودرو چه تعداد عرضه شد؟

ایران خودرویی‌ها در آخرین فروش فوق العاده خود  هفت محصول را عرضه کردند. این محصولات عبارت بودند از پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تارا با گیربکس دستی، پارس سال، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سمند سورن پلاس.

در میان هفت محصول یاد شده بیشترین عرضه مربوط به پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای بود. آبی‌های جاده مخصوص از این خودرو سه هزار دستگاه عرضه کردند. بعد از پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای، تارا با گیربکس دستی با دو هزار دستگاه رتبه دوم جدول عرضه را تصاحب کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در فروش فوق العاده آذر ماهی خود هزار و ۵۰۰ دستگاه سمند سورن پلاس را برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار داد؛ بنابراین سمند سورن پلاس رتبه سوم بیشترین عرضه را به نام خود کرد.

غول آبی جاده مخصوص از هر یک از چهار محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پارس سال، پارس با موتور TU۵ و رانا پلاس، هزار دستگاه عرضه کرد.

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو (۳ دی‌ماه ۱۴۰۰)

هر محصول چه تعداد متقاضی را به صف کرد؟

پژو پارس با موتور TU۵ بیشترین متقاضی را به خود دید. این محصول توانست نزدیک به دو میلیون و ۱۵۰ هزار نفر، حدود  ۴۲ درصد از متقاضیان را به خط کند.

شانس برنده شدن هر خودرو چقدر بود؟

در میان محصولات عرضه شده با توجه به تعداد متقاضی و تیراژ عرضه  برای هر دستگاه پژوپارس با موتور TU۵ از هر دو هزار و ۱۴۸ نفر یک نفر شانس برنده شدن داشت.

بعد از پژو پارس با موتور TU۵ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قرار دارد. از هر ۸۷۵ نفر یک نفر این خودرو را برنده می‌شد. با توجه به تعداد متقاضی و تعداد عرضه پارس سال از هر ۷۸۰ نفر یک نفر می‌توانست این خود را در اختیار بگیرد. هر دستگاه پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما نیزبا توجه به تعداد متقاضی و عرضه صورت گرفته از میان هر ۲۳۵ نفر صاحب خود را می‌شناخت.  

از هر ۱۴۵ نفر یک متقاضی می‌توانست برنده رانا پلاس شود. برنده هر دستگاه سمند سورن نیز از میان ۱۳۰ نفر انتخاب می‌شد. برای هر دستگاه تارا با گیربکس دستی نیز ۱۱۶ نفر متقاضی ثبت نام کرده بودند.

بعد از این محصول، پژو ۲۰۶ تیپ دو بیشترین تقاضا را در کارنامه خود ثبت کرد. آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهد بیش از ۸۵۷ هزار نفر یعنی حول و حوش ۱۷ درصد متقاضی این محصول هاچ بک (بدون صندوق) بودند.
پارس سال برای حدود ۷۸۰ هزار نفر یا عبارت دیگر برای حدود ۱۶ درصد جذابیت داشت و بعد از آن پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما با حدود ۷۰۴ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی حول و حوش ۱۴ درصد تقاضا را به خود دید.

سه محصول تارا دستی با گیربکس معمولی، سورن پلاس و تارا پلاس به ترتیب با حدود ۲۳۲ هزار نفر (۴ درصد)، ۱۹۵ هزار نفر (۴ درصد) و ۱۴۵ هزار نفر (۳ درصد) متقاضی در قعر جدول تقاضا قرار داشتند.

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو (۳ دی‌ماه ۱۴۰۰)

منبع: اکوایران


بیشتر بخوانید:قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو؛ مرحله بیست و هفتم امروز ۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
1
تارا پلاس هم در راهه ؟ مثل رانا پلاس
سرداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
مگه میشه یک نفر ۲۰ مرحله ثبت نام کنه ولی حتی یکبار هم برنده نشه ؟؟؟ ( کاسه ای زیر نیم کاسه است ) ۹۰ درصد افرادی که ثبت نام میکنن اصلا نیازی به ماشین ندارند یا اینکه پول خریدش رو ندارند فقط هدف از ثبت نام فروش حواله است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
1
سلام. همه. میدانیم که این قرقه کشی ها فرمالیته هست
خودور را به کار گران ودوریاهاشان مدن براشون تو بازاز میفرشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
1
اگر میبینید مشتری سورن و ۲۰۷ بیشتره بخاطر اینکه مردم ماشین میخواهند و چون ۲۰۶ پژو ارزانتر است برنده شدن در این ماشینها کمتر است
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
سود کمتر فروش بیشتر ولی شما متاسفانه سود بیشتر فروش کمتز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
عجیب مردم بدبختی هستیم
هر رقم که تو سرمون برنن بازم حال میکنیم
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
کار.خانه.ها.هم.با.حیله.گری.هم.ماشین.ها
شو.نرا.فروختن.هم.گران.کردن...در.تمام.دنیا.ما.شینرا.با.تبلیغ.وا.قصاد.میفروشن.درکشور
ما.هم.چی..شده.حیله.وشیادی
بازنشسته فرهنگی وجانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
باسلام آماروارقام متقاضی برای هردستگاه خودروقابل هضم نیست چون اکثرامتقاضی خودرویی هستن که کمترین قیمت راداشته باشدیابنوعی دربازارآزادبیشترطرفدارداشته باشه درضمن چرامتن راباغلط املایی درمعرض نمایش می گذارید
علی چغاله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
عالی
امیر نورمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
خیلی امیدوارم ک شانس برنده شدن داشته باشم
یسنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
میخواستم بدونم چه هست شانسی زدم و خیلی خوشحال شدم
یزدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید من هر بار قرعه ثبت نام می کنم تا قرعه بشه هزار بار گوشی نگاه می کنم آخرش می گه برنده نشدین الان شده ۲۵ بار ولی برنده نشدم خواهشن رسیدگی کنید اگه راهی هست مارو هم برنده ی یکی از ماشین هاتون بشیم
King
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
جم کنید این حرفای مزخرف کدوم شانس کدوم قرعه کشی دیگه بازی با مردم شده عادت براتون .شانسی وجود نداره وقتی اصلا قرعه کشی درکار نیست بس کنید دیگه
سعید علی عسگری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
فقط میتونم بگم اون دنیایی هم هست همه شماها باید حساب کتاب و جواب پس بدید،،،ببینید با این ملت چیکار دارید میکنید،،پارکینگ هاتون از ماشین داره میترکه انقدر ماشین احتکار کردید بعد بیرون نمیدید و قیمت ماشین رو اینجوری توی بازار بردید بالا،،،،بعد ملت رو به گدایی انداختید و با این قرعه کشی ها ملت دارن از شما ماشین گدایی میکنن،،،خدا ازتون نگزره،،،یعنی چندیدن برابر قیمت جهانی ارزش خودرو پول از مردم میگیرید و باز ماشین رو به بهونه نبودن قطعه احتکار میکنید که گرون کنید،،،شرف خوب چیزیه که شما خودرو سازها ندارید،،،این دنیا که زورمون به شما نمیرسه ولی اون دنیا منتظر شماها هستیم،
محمد
Germany
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
دوستان حواله ۲۰۷ و پژو پارس رو چه قیمت میفروشن ازین سه ماهه ها؟
شنیدم خیلی قیمت داره
زهرا اداک
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
یا امام زمان من برنده بشم ۴۰سالم هنوز نتوانستیم ماشین بخریم ۳تا بچه داریم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
شانس قرعه کشی در ایران خودرو برا مردم عادی صفر هستش.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
0
سلام
من خودم و خانواده هر کدوم 30 بار نوشتیم یعنی 60 بار هر دفعه هم یه خودرو متفاوت نوشتم باز خبری از برنده شدن نیست من متوجه این نوع قرعه کشی نمیشم برام جای سواله با همه دنیا فرق داریم...
پریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
من ۲۳ بار ثبت نام کردم ماشین هم ندارم اولین ماشین هم هست کاش مردم رو اینجور فقط بازی ندن حق ما این نیست
پژو پارس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
چرا من هرموقعثبت نام میکنم در نمیاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
با سلام
دوستان عزیز میدانید چرا زور دولت به خودرو سازان نمی رسه؟ودر ظاهر عوامفریبی می کنند مسولان بی غیرت!
چون نصف سود مال دولت هست یعنی پنجاه درصد سهام
کارخانه مال دولت عزیز و محافظه کار هست
هانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
0
خبرنگاران یه تحقیق بکنن که یه سری هستن معلوم نیست چه مبلغی میگیرن بین 30 تا 50 میلیون و اسمتون رو توی قرعه کشی در میارن
من باور نکردم اولش ولی دیدم واقعیت داره
ناصررحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
من که شانس برنده شدن ندارم حالا نمدونم چکار کنم کلا از زندگی نا امیدم
امیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
0
من 12 سالم بود که ماشین برنده شدم
امید احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
شانس برنده شدن خودرو
محمد رضا علی خانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
قرعه کشی ماشین شانسی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->