حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضایتنامه مظاهری برای پرسپولیس و سپاهان صادر نمی‌شود

  • کد خبر: ۹۳۲۴۰
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
رضایتنامه مظاهری برای پرسپولیس و سپاهان صادر نمی‌شود
مسئولان باشگاه استقلال به رشید مظاهری اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی رضایتنامه او را برای حضور در پرسپولیس یا سپاهان صادر نخواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. این دروازه‌بان که جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد قصد دارد جایگاه خود را بار دیگر در فوتبال ایران تثبیت کند و از نیمکت نشینی‌های مکرر خلاص شود. درباره تیم بعدی مظاهری خبر‌های متعددی به گوش می‌رسد که هنوز از سوی این دروازه‌بان تایید نشده است. برخی از احتمال حضور او در پرسپولیس پرده برمی‌دارند و برخی هم از عقد قرارداد احتمالی این دروازه‌بان با باشگاه سپاهان. در این میان تیم‌های فولاد و تراکتور نیز بی میل نیستند که مظاهری را به خدمت بگیرند، اما سوال این است که آیا باشگاه استقلال با پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس یا سپاهان موافقت خواهد کرد؟  

مظاهری اکنون با استقلال قرارداد دارد و چنانچه بخواهد به یکی از این دو تیم برود باید رضایتنامه باشگاهش را بگیرد، اما مسئولان باشگاه استقلال به مظاهری اعلام کرده‌اند که هرگز رضایتنامه او برای حضور در باشگاه پرسپولیس یا سپاهان را صادر نخواهند کرد.

اینکه باشگاه استقلال تا چه اندازه بتواند این موضوع را اجرایی کند، مشخص نیست، اما مسئولان این باشگاه تلاش خواهند کرد تا هرطور شده مانع از حضور مظاهری در باشگاه‌هایی شوند که رقیب استقلال در لیگ برتر محسوب می‌شوند.

سرنوشت مظاهری در فصل جاری به شدت پیچیده و مبهم شده است و نیم فصل داغی در انتظار این دروازه‌بان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->