نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

۷۵ میلیون یورو برای فسخ قرارداد «هالند» و بوروسیادورتموند

  • کد خبر: ۹۳۴۸۵
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
۷۵ میلیون یورو برای فسخ قرارداد «هالند» و بوروسیادورتموند
با اعلام بند جدایی ستاره نروژی، حالا مشتریان این بازیکن محدود شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشریه آلمانی بیلد رقمی را که مشتریان ستاره نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند باید برای خرید این بازیکن پرطرف‌دار بپردازند، فاش کرد. پیش از این گفته شده بود که مشتریان هالند می‌توانند این بازیکن نروژی را با پرداخت رقمی نسبتا کم در قیاس با ارقامی که در سال‌های گذشته برای خرید ستارگانی در حدواندازه او پرداخت شده است، به خدمت بگیرند، اما درباره رقم دقیق بند فسخ قرارداد او با زردپوشان وستفالن ابهام‌هایی وجود داشت. نشریه بیلد اکنون با قاطعیت مدعی شده که این رقم ۷۵ میلیون یوروست. بیلد این رقم را در بخشی از مصاحبه‌اش با اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ، فاش کرده است.

در این مصاحبه سنگربان و کاپیتان سابق باواریایی‌ها تأکید کرده است که باشگاه بایرن‌مونیخ برای خرید بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیا ازجمله هالند قدرت مالی کافی دارد. طبق اعلام بیلد، قرارداد هالند با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، اما به‌موجب بندی که در این قرارداد گنجانده شده است، بازیکن نروژی با پرداخت ۷۵ میلیون یورو به‌عنوان غرامت فسخ قرارداد می‌تواند در پایان این فصل از دورتموندی‌ها جدا شود.

انتقال هالند به بایرن‌مونیخ، اما باتوجه‌به اظهارات اخیر رئیس باشگاه، هربرت هاینر، نامحتمل است. هاینر در مصاحبه جدیدش تأکید کرد تیمی که بهترین مهاجم دنیا را دارد (روبرت لواندوفسکی) به خرید هالند نیازی ندارد. باشگاه‌های رئال‌مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی از جدی‌ترین مشتریان این مهاجم نروژی محسوب می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->