نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازی تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال نیمه‌تمام ماند!

  • کد خبر: ۹۳۴۹۱
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
بازی تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال نیمه‌تمام ماند!
با کنارکشیدن «راگا» از ادامه مسابقه با «چیپس» ۳ امتیاز شیرین به حساب مشهدی‌ها واریز می‌شود؟

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ همه‌چیز درست از اتفاق عادی اوایل نیمه دوم آغاز شد؛ جایی که بازیکن مشهدی توپی را از روی پای بازیکن حریف ربود و بازیکن آبی‌آسمانی‌های راگا با فریادی عجیب خودش را روی زمین انداخت، اما داور به نشانه خطا در سوت خود ندمید؛ اتفاقی که جرقه یک هیاهوی بزرگ در دیداری شد که از همان اول اعتراضات زیادی به داوری بازی رخ می‌داد.

تیم فوتسال چیپس کامل درحالی روز گذشته در سالن کارگران شماره ۲ مشهد به‌مصاف راگای شهرری رفت که تیم مهمان در اوایل نیمه دوم و با این اتفاق، بازی را متوقف و بعد از چند دقیقه زمین مسابقه را ترک کرد و همین موجب نیمه‌تمام‌ماندن مسابقه شد. دیداری که تا آن لحظه ۲ بر ۱ به‌سود میزبان در جریان بود. سجاد رضوانی و محمد عیدی گل‌های چیپس را در این بازی به ثمر رساندند و در مقابل محمد اسدشیر تک‌گل تیم راگای شهرری را وارد دروازه چیپس کرد.

بازگشت با انگیزه انتقام

چیپس در نبرد روز گذشته برابر راگا با انگیزه‌های زیاد برای گرفتن انتقام از تیمی وارد میدان شد که همین چند هفته پیش ۳ بر ۲ بازی را به آن‌ها واگذار کرده بود. شاگردان محسن جنگی در این بازی یکی‌دو تغییر در تیمشان داشتند که مهم‌ترین آن حضور حسین عظیمی، سنگربان جدید این تیم، در درون دروازه و سیدمهدی هاشمی، بازیکن افغانستانی‌شان، در میدان بود؛ ۲ خرید جدیدی که قرار بود نقش مهمی در حرکت تیمی چیپسی‌ها ایفا کنند.

با وجود این، راگایی‌ها با محمد اسدشیر خیلی زود دروازه چیپس را گشودند تا مهمان از میزبان جلو بیفتد؛ اما مشهدی‌ها در ادامه بر فشار حملات خود افزودند و دست‌آخر توانستند با کار ترکیبی و دیدنی توسط سجاد رضوانی به گل تساوی‌بخش برسند. فشار حملات یاران مشهد به‌حدی بود که راگایی‌ها دائم در طول بازی در نیمه اول مرتکب خطا می‌شدند و همین سبب شد در ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی تیم آبی‌آسمانی‌‎پوش میدان شش‌خطایی شود و محمد عیدی، بازیکن باتجربه چیپس، از روی نقطه پنالتی دوم، گل پیروزی‌بخش تیمش را در نیمه اول به ثمر برساند.

شروع اعتراض‌ها از نیمه اول

صحنه گرفتن خطای ششم برای چیپس نقطه آغازین حواشی دیدار روز گذشته بود؛ جایی که کادرفنی و بازیکنان راگا، به‌شدت عبدالرحیم محمدی، قاضی دیدار، را زیر فشار قرار دادند که حتی به جواد رضایی، مربی این تیم، هم کارت زرد داد. با وجود این، نیمه اول با تب تند اعتراض تهرانی‌ها به پایان رسید و انتظار می‌رفت بین ۲ نیمه آرامش به نیمکت و تیم راگا بازگردد؛ اتفاقی که نه‌تن‌ها نیفتاد، بلکه با شروع نیمه دوم به نقطه جوش خودش هم رسید.

هیاهوی عجیب بین‌نیمه‌ای

اتفاقی عجیب که نوید روزی پرحاشیه در سالن کارگران می‌داد، نرفتن بازیکنان و کادرفنی راگا به رختکن در نیمه بازی بود؛ جایی که راگایی‌ها بین ۲ نیمه به رختکن نرفتند و کنار زمین نشستند. در این هنگام بود که مدیرعامل عصبانی راگا به کنار زمین آمد و به‌سمت چند بازیکن تیمش حمله‌ور شد! آقای مدیرعامل که از دست بازیکنانش بدجور عصبانی بود، با فحاشی و حمله به‌سمت یکی‌دو بازیکن سوژه‌ساز بین ۲ نیمه بازی بود. البته وساطت کادرفنی سبب شد مدیرعامل دستش به بازیکنان نرسد، اما فشار عصبی شدید روی بازیکنان راگا از همان اتفاقات بین ۲ نیمه آغاز شد.

مربی بی‌تجربه، مدیرعامل بی‌اعصاب

صحنه جنجالی بازی در اوایل نیمه دوم رقم خورد؛ وقتی داور مسابقه بازپس‌گیری توپ بازیکن راگا از طرف بازیکن چیپس را خطا ندانست تا کادرفنی و بازیکنان در آستانه انفجار راگا سر به طغیان بردارند. در این میان، بعد از حمله و فحاشی بازیکن مصدوم راگا به‌سمت داور، قاضی میدان او را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. این اتفاق بازهم آتش درونی تیم تهرانی را فروزان کرد و مدیرعاملی که معلوم نبود چطور سروکله‌اش کنار زمین پیدا شده است، با عصبانیت بازیکنانش را به‌سمت رختکن هدایت کرد. بیرون‌کشیدن تیم به‌دست مدیرعامل درحالی‌که مربی بی‌تجربه راگا صرفا تماشاگر این اتفاق بود، سبب شد داور هم بلافاصله سوت پایان بازی را بزند و نبرد ۲ تیم نیمه‌تمام بماند.

نقره‌داغ راگا با قانون جدید

نعمت کریمی، ناظر دیدار روز گذشته چیپس کامل مشهد و راگای شهرری، درباره اتفاقات بازی و نیمه‌تمام‌ماندن آن گفت: وقتی راگایی‌ها می‌خواستند تیم را بیرون بکشند، من به سرمربی تیم گفتم این کار را نکن؛ بازیکنانت را به گوشه‌ای از سالن ببر و آن‌ها را آرام کن. اگر به رختکن بروید داور می‌تواند سوت پایان بازی را بزند و این به ضرر شماست.

وی افزود: تا سال گذشته این‌طور بود که اگر تیمی به رختکن می‌رفت و زمین را ترک می‌کرد، ۳ تا ۵ دقیقه فرصت داشت به زمین برگرد، اما از آنجایی که این اتفاق باب شده بود، امسال قانون گذاشتند به‌محض اینکه تیم به رختکن رفت، داور می‌تواند سوت بزند و بازی را نیمه‌تمام اعلام کند؛ اتفاقی که دیروز هم افتاد. ناظر فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته نتیجه این دیدار فقط بعد از گزارش داور به کمیته انضباطی و تصمیم آن کمیته تعیین خواهد شد و الان من نمی‌توانم بگویم چیپس بازی را ۳ بر ۰ برده است. با این همه، به‌نظر می‌رسد قانون جدید به‌نوعی راگایی‌ها را که بعد از رفتن داور دوباره به میدان برگشتند، نقره‌داغ کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->