یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر

  • کد خبر: ۹۳۶۸۹
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر
بیش از ۸ سال متوالی است که خانواده امگرند، لقب پرفروش‌ترین محصول جیلی را از آن خود کرده‌اند. اکنون نیز که در آستانه شروع سال جدید میلادی هستیم، خودروسازی جیلی (Geely) معرفی اولیه مدل‌های ۲۰۲۲ جیلی امگرند L را آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این محصول جدید، که مشتریان جوان‌تر را هدف گرفته، نخستین سدان جیلی است که با زبان طراحی جدید این شرکت، موسوم به «طوفان انرژی» شکل گرفته.

خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر

از همان جلوپنجره ماتریکسی خودرو، کاملا مشخص است که جیلی امگرند L شبیه هیچکدام از اعضای خانواده امگرند نیست و چهره‌اش، حتی با چهره نسل چهارم جیلی امگرند که در سال ۲۰۲۱ و براساس جیلی پرفیس (Preface) معرفی شده بود، وجه تشابهی ندارد. ظاهرا طراحان جیلی، این‌بار خواسته‌اند که از یک سدان اقتصادی و ارزان‌قیمت، هیجان‌انگیزترین چهره را بیرون بکشند که البته موفق هم بوده‌اند. جلوپنجره‌ای بزرگ در کنار خطوط تیز و شکسته سپر جلو، رینگ‌های تراش‌خورده و ارتفاع نسبتا کوتاه شیشه‌های جانبی، با اینکه ترکیب بسیار منحصربه فردی از جیلی امگرند L ساخته‌اند، ولی اگر نگاهی به نمای عقبی خودرو داشته باشید، همه چیز عوض می‌شود. در نمای عقبی امگرند L، خبری از شور و هیجان نیست و به غیر از چراغ‌های سرتاسری عقب، چیز دیگری نظرتان را جلب نمی‌کند.

خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر

درون کابین جیلی امگرند L که قرار بگیرید، به اقتصادی بودنش، کاملا پی می‌برید. فرمان دی‌کات، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی و طراحی جالب دریچه‌های تهویه جلو که درون یک خط افقی جاسازی شده‌اند، با اینکه حس مدرن بودن را به سرنشین القا می‌کنند، اما مانیتوری که به ساده‌ترین روش ممکن و در بیرون از داشبورد قرار گرفته (و البته قابلیت چرخش داشته و می‌توان آن را در حالت عمودی نیز قرار داد)، در کنار خالی بودن کنسول مرکزی از انواع و اقسام دکمه‌های ریز و درشتی که معمولا در اکثر خودرو‌های چینی می‌بینیم، به این معنی است که جیلی، برخلاف چهره خشن این خودرو، هیچ علاقه‌ای به فضاسازی در کابین امگرند L نداشته.

خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر

اطلاعات رسمی از مشخصات فنی جیلی امگرند L منتشر نشده، ولی وجود قلب ۱.۴ لیتری توربوشارژ که گیربکس CVT آن را همراهی می‌کند، کاملا قطعی است. جیلی همچنین این قول را داده که در آینده‌ای نزدیک، مدل‌های هیبریدی امگرند L را هم در اختیار مشتریانش قرار دهد.

خودروی «جیلی امگرند L» مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر

منبع: خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->