شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

با جعفری کبد را سم‌زدایی کنید

  • کد خبر: ۹۳۹۳۰
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
با جعفری کبد را سم‌زدایی کنید
استفاده از جعفری خواص بی شماری را برای بدن به همراه دارد و برای سم زدایی و پاکسازی کبد عالی است، در ادامه روش تهیه نوشیدنی جعفری برای سم زدایی کبد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، نوشیدنی پرخاصیت جعفری کبد را سم زدایی می‌کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و پوست را پاکسازی می‌کند. کبد در سلامت کلی بدن اهمیت زیادی دارد مثل چربی سوزی، سم زدایی و از بین بردن مواد زائد برای همین مسئولیت مهم و درگیر بودن با سموم بدن به راحتی در معرض چرب شدن و بیماری قرار میگیرد پس باید در برنامه غذایی و مراقبت‌های مهم سلامت بدن عضو مهم کبد را نباید نادیده گرفت.

سلامت کبد در اثر سبک زندگی نادرست غذا‌های ناسالم به خطر می‌افتد در چنین مواقعی می‌توانید با مصرف غذا‌های مفید و طبیعی سلامت خود را بهبود بخشید، یکی از خوردنی‌های طبیعی که برای حفظ سلامتی و سم زدایی کبد بسیار توصیه می‌شود جعفری است.

نوشیدنی جعفری برای سم زدایی، پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن

این نوشیدنی که ماده اصلی ان جعفری است برای سم زدایی بدن وکبد موثر بوده و سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد، در واقع این نسخه با جلوگیری از عفونت تورم گوارش را کمک و میزان کلسترول و گلوکز را کنترل می‌کند و معجونی برای پاکسازی داخلی پوست است.

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی سم زدایی کبد
دو عدد لیمو
۲۰۰ میلی لیتر آب
یک عدد خیار
یک مشت جعفری

طرز تهیه و مصرف نوشیدنی سم زدایی کبد

همه این مواد را خوب ترکیب کنید تا مخلوط همگنی به دست بیاید.
این نوشیدنی را یک یا دو بار در روز به مدت یک ماه بنوشید.
دوماه مصرف نوشیدنی را متوقف و دوباره شروع به مصرف کنید.
تأثیرات این نوشیدنی را به زودی خواهید دید.

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->