وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد! بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۵۵۳ پرونده تخلف تشکیل دادند قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کدام خودرو‌ها ارزان شدند؟ + جدول جدول افزایش سقف اجاره‌بها در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد + جدول قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | پژو پارس ۷۵۰ میلیون تومان شد آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا (۱۴ تیر ۱۴۰۳) پرداخت سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی انجام می‌شود؟ چرا سکه گران شد؟ زمان سومین عرضه اولیه امسال مشخص شد اطلاعیه جدید در خصوص نحوه ثبت سفارش خودرو جانبازان ۵۰درصد و بالاتر مشمول (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز فروش فوق‌العاده یکی از محصولات سایپا اعلام شد+ جزئیات (۱۳ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | انگور عسکری کیلویی ۶۰ هزار تومان توصیه وزیر صمت به مردم برای خرید خودرو | این روز‌ها وقت مناسبی برای خرید خودرو است؟ مهلت اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۳ اعلام شد برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اقساط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن پلکانی می‌شود

  • کد خبر: ۹۴۱۰۴
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
اقساط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن پلکانی می‌شود
قاسمی گفت: در حال توافق با سازمان مدیریت و بانک مرکزی هستیم تا اقساط طرح ملی مسکن به صورت پلکانی تعیین شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عملیات اجرایی احداث ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به استان قم، آغاز شد.

قاسمی در جریان بازدید از طرح ۵ هزار واحدی شهرک شهید سلیمانی که بخشی از این ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد محسوب می‌شود، گفت: در این شهرکت مراحل محوطه‌سازی به میزان مطلوبی انجام شده و امروز عملیات احداث ۵۳۰۰ واحد مسکونی در آن آغاز خواهد شد که ظرف حداکثر ۲ سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این شهرک که مزین به نام به سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی است، هدیه‌ای به مردم قم در قالب نهضت ملی مسکن خواهد بود. در این طرح زمین مجانی است، وام ۴۰۰ میلیون تومانی برای قم در نظر گرفته شده و خدمات روبنایی توسط دولت احداث خواهد شد.

این عضو کابینه سیزدهم در بازدید از یک پروژه دیگر نیز گفت: در این سایت امروز محوطه‌سازی و احداث واحد‌های مسکونی به طور همزمان شروع می‌شود.

وی افزود: سهمیه‌ای که بر اساس پیش‌بینی‌های ما برای استان قم در طرح نهضت ملی مسکن نظر گرفته شده، ۶۳ هزار واحد است و امروز با آغاز احداث ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، در واقع بیش از سهمیه فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در استان قم واحد مسکونی ساخته می‌شود.

پیگیری پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا

​وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور خواسته مردم، تعهد دولت و قانون مجلس دست به دست داده که نهضت ملی مسکن شکل بگیرد. در این فرصت کوتاه عملیات اجرایی بخش زیادی از واحد‌های مسکونی این طرح در استان‌های کشور آغاز شده است. در قم نیز عملیات اجرایی احداث ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده که بتوانیم سهمیه ۲ میلیون واحدی فاز اول این طرح را تا پایان دو سال اول احداث کنیم.

وی گفت: مقدار زیادی از زمین مورد نیاز این طرح در کشور فراهم شده و زمین تامین شده اکنون بیش از مقدار مورد نیاز برای فاز اول این طرح است. در واقع تاکنون برای نزدیک به ۳ میلیون واحد مسکونی زمین فراهم شده است. در این طرح زمین‌ها به شکل اجاره ۹۹ ساله در اختیار مردم قرار می‌گیرد و در استان‌ها تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت می‌شود.

قاسمی افزود: زمان بازپرداخت اقساط این طرح ۲۰ ساله است و در حال توافق با سازمان مدیریت و بانک مرکزی هستیم تا اقساط این طرح به صورت پلکانی و منطبق با توانمندی مردم تعیین شود. از سوی دیگر بخشی از این اقساط را دولت پرداخت خواهد کرد که میزان این حمایت دولتی بعدتر اعلام خواهد شد.

این عضو کابینه سیزدهم در موزد تسهیلات ودیعه مسکن نیز گفت: ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای را گذرانده که براساس آن بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هستند. بخش زیادی از این تسهیلات پرداخت شده و مقداری مشکلات بانکی نیز وجود دارد که در ستاد ملی کرونا در حال پیگیری برای تداوم پرداخت از سوی بانک‌ها هستیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->