نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

خوش‌بینی وزیر ورزش‌و‌جوانان به آینده استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۴۱۹۳
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
خوش‌بینی وزیر ورزش‌و‌جوانان به آینده استقلال و پرسپولیس
سجادی همچنان معتقد است که خبرهای خوبی برای آینده پرسپولیس و استقلال در راه است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزیر ورزش‌و‌جوانان شایعه حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک را فعلا تکذیب کرد. حمید سجادی در حاشیه بازدید از سایت تیراندازی‌با‌کمان درباره شایعه حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: خودتان می‌گویید شایعه! تا این‌لحظه این حرف‌ها شایعه است؛ اما باید کمک کنیم انتخابات به‌صورت شایسته برگزار شود.

صدری فعلا در پرسپولیس می‌ماند

سجادی درباره اینکه آیا اتفاق جدیدی قرار است در باشگاه پرسپولیس رخ دهد، ادامه داد: در حال بررسی هستیم. با مشورت سرپرست باشگاه کار را پیش می‌بریم. هیئت‌مدیره قرار بود هفته گذشته تقویت شود و یکی‌دو نفر اضافه شوند و یکی‌دو نفر از هیئت‌مدیره کسر شوند تا شکل هیئت‌مدیره تقویت شود. بعد هیئت‌مدیره به‌عنوان مرکز مشورتی تصمیم بگیرد تا سرپرستی ادامه پیدا کند یا مدیرعامل جدید معرفی شود.

ما با صدری و همکاری هیئت‌مدیره کار پرسپولیس را جلو می‌بریم و مشکلی وجود ندارد. هر روز با صدری در تماس هستم. ۲ شب پیش هم در دفتر ما جلسه مفصلی برگزار کردیم. با هماهنگی او کار‌ها را پیش می‌بریم. پرسپولیس مشکلی ندارد. استقلال هم کار خودش را می‌کند و هر ۲ باشگاه مورد حمایت ما هستند.

مستندات استقلال و پرسپولیس در ۵ روز آماده شد

وزیر ورزش‌و‌جوانان افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود استاندارد‌ها رعایت شده و یکسری مستندات تهیه شود. این کار بسیار سنگین بود و در ۵ روز در فدراسیون، باشگاه استقلال، پرسپولیس و وزارت ورزش‌و‌جوانان انجام دادیم. باید ۲ تشکر ویژه انجام دهم؛ اول از دکتر امیر‌عبداللهیان، وزیر امور خارجه، که کمک زیادی به ما کرد و در‌این‌باره حتما توضیح خواهم داد. از دکتر خاندوزی، وزیر اقتصاد، نیز تشکر می‌کنم که در یک تلاش هر‌روزه زحمات زیادی کشید و بحث مالکیت مشترک را حل کرد.

از AFC خواستیم راحت از کنار این ۲ باشگاه رد نشود

وی افزود: اینکه نگران سرپرستی پرسپولیس هستند، باید بگویم که کار به‌نحو‌احسن در حال انجام است. من باید از صدری و آجورلو تشکر کنم. آن چیزی که از ما می‌خواستند، انجام دادیم؛ اما وزرای اقتصاد و امور خارجه خیلی به من کمک کردند. جامعه ورزش باید قدردان این عزیزان باشد. خارج از هر نتیجه‌ای، باید از این عزیزان تشکر کرد. البته دیروز (پنجشنبه) هم نامه‌ای آمد. من نامه‌ای در این روز‌ها برای دبیرکل ای‌اف‌سی نوشتم و شرایط را شرح داده و از آن‌ها خواسته بودم از کنار این ۲ تیم مردمی به‌آسانی نگذرند.

خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه، دستور AFC نبود

وزیر ورزش و جوانان درباره موضوع خصوصی‌سازی سرخابی‌ها، گفت: بحث خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه خیلی شرط لازم و قطعی نبوده و جزو شرط‌های درجه‌۲‌و‌۳ بود. پیشنهاد شده بود اگر خصوصی شوند، بهتر است. می‌گویند اگر دولتی باشید، الزاماتی را که ما می‌خواهیم، شرایط دولتی نمی‌پذیرد. پس خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه پیشنهاد بوده و دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده است.

خبر‌های خوبی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در راه است

وی افزود: ما یعنی نظام به‌خاطر خیر و صلاح این ۲ باشگاه تصمیم گرفتیم و من هم در اواخر کار به این راه اضافه شدم تا این ۲ باشگاه به‌سمت خصوصی‌سازی بروند. از طرف سازمان خصوصی‌سازی هم نامه خوبی تهیه شد. در فوریه سال جدید میلادی که نیمه دوم بهمن می‌شود، نامه قطعی داریم و به ای‌اف‌سی اعلام کردیم که شرایط واگذاری فراهم می‌شود. این هم خبر خوبی بود. مالکیت مشترک هم جدا شد که این هم خبر خوبی بود. مدارکی را نیز که می‌خواستند، ارسال شد که این هم خبر خوبی بود.

دیروز (پنجشنبه) هم یک نامه برای دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم. از آقای محمدی، سفیر ایران در مالزی، تشکر می‌کنم که با هماهنگی او نوشتیم. جواب این نامه را برای ما ارسال و نکاتی را اعلام کردند. قرار است به‌زودی جلسه دفاع از مدارک را به ما خبر بدهند. در این نامه روزنه امیدی هست و برای اولین‌بار این موضوع را اعلام می‌کنم. در این نامه آمده است که ادله‌هایی که من عنوان کردم، در جلسه حضوری همه آن‌ها قابل‌طرح است. این خبر خوبی است.

ورزشگاه آزادی هم استاندارد نیست

وی خاطرنشان کرد: باید اشاره کنم که ای‌اف‌سی اجباری برای ما ندارد. آن‌ها می‌گویند هر کسی می‌خواهد حرفه‌ای شود، داوطلبانه اعلام کند. حالا که برخی از باشگاه‌های ما داوطلب حرفه‌ای‌شدن هستند، باید استاندارد‌ها را رعایت کنند. به‌عنوان‌مثال یک بار در استادیوم آزادی گفته بودند تیر دروازه کجاست؟ بعد گفته بودند تیر دروازه رزرو کجاست؟ خب ما در استادیوم آزادی تیر دروازه رزرو نداریم! باید این مسائل پیش‌بینی می‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->