نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت بازی لیورپول و چلسی در دور برگشت لیگ برتر انگلیس+ برنامه هفته ۲۱

  • کد خبر: ۹۴۲۳۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
ساعت بازی لیورپول و چلسی در دور برگشت لیگ برتر انگلیس+ برنامه هفته ۲۱
هفته ۲۱ لیگ برتر انگلیس از ساعاتی دیگر با برگزاری دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته ۲۱ لیگ برتر انگلیس از عصر امروز آغاز خواهدشد و در حساس‌ترین رقابت، منچسترسیتی باید به مصاف آرسنالی برود که در دور رفت رقابت‌ها با ۵ گل مقابل شاگردان پپ در هم کوبیده شد.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز آغاز خواهدشد. منچسترسیتی با توجه به نتایج ضعیف اخیر چلسی و لیورپول با حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول جزیره قرار گرفته و برد در این مسابقه می‌تواند خیال گواردیولا را حتی از قهرمانی در این فصل هم راحت کند.

آرسنال با ۳۵ امتیاز در رده چهارم است و منچسترسیتی با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.

تاتنهام هم امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف واتفورد می‌رود. لندنی‌ها که با کونته جان تازه‌ای گرفته‌اند امیدوارند امروز هم برنده از زمین خارج شوند تا شانسشان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهند.

در دیگر دیدار حساس امروز وستهم از ساعت ۲۱ به مصاف کریستال پالاس می‌رود. دیدار تیم‌های نوریچ و لسترسیتی نیز به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان دو تیم به کرونا لغو شد.

فردا نیز در حساس‌ترین بازی هفته لیورپول و چلسی به مصاف هم خواهندرفت. این دیدار از ساعت ۲۰ آغاز خواهدشد. در دور رفت دیدار دو تیم با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید، آن هم در شرایطی که ریسه جیمز، مدافع چلسی از دقیقه ۴۵ نیمه نخست اخراج شد و شاگردان توخل ۱ نیمه در آنفیلد و زیر فشار تماشاگران دوام آوردند.

لیورپول با شکست هفته قبل مقابل لسترسیتی ۴۱ امتیاز دارد و با ۱ بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده سوم جدول قرار دارد. چلسی نیز با ۴۲ امتیاز در رده دوم است.

در دیگر دیدارهای روز یکشنبه، اورتون با برایتون، برنتفورد با استون ویلا و لیدزیونایتد با برنلی رودررو خواهندشد.

منچستریونایتد نیز آخرین دیدار این هفته را روز دوشنبه از ساعت ۲۱ در برابر وولوز برگزار خواهدکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->