حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دربی تهران و نبرد برادرخوانده‌ها در دور برگشت لیگ والیبال

  • کد خبر: ۹۴۲۴۴
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
دربی تهران و نبرد برادرخوانده‌ها در دور برگشت لیگ والیبال
دور برگشت مسابقات والیبال فردا (یکشنبه ۱۲ دی‌ماه) با هفت دیدار در شهر‌های ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد پیگیری خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان، هفته نبرد سخت بالانشینان و میان جدولی‌هاست. جایی که تیم‌های سوم تا دهم که فاصله امتیازی بسیار کمی با هم دارند، رقابت تنگاتنگی برای تعیین رتبه‌های جدول خواهند داشت.
هفته چهاردهم لیگ برتر مردان بعد از پایان تعطیلی نیم‌فصل، درحالی آغاز خواهد شد که هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین رای به برگزاری رقابت‌های دور برگشت به روش نخست رای دادند و ۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان به روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز رای دادند.
فولاد مبارکه سپاهان دور برگشت را درحالی آغاز خواهد کرد که باید در رفسنجان میهمان مسی‌ها باشد. دو تیم درشرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که شاگردان رحمان محمدی‌راد در آخرین هفته دور رفت، اولین شکست خود را مقابل تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه تجربه کردند. اتفاقی که از نماینده ارومیه شگفتی‌ساز ساخت و سپاهان را برآن داشت تا در هفته چهاردهم، جبران مافات کنند. با این حال، اما به نظر می‌رسد تیم صدرنشین جدول رده‌بندی این هفته هم جدالی چالش‌برانگیز مقابل مس داشته باشد. چراکه شاگردان اسماعیل بارنگین که با ۵ برد و ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قراردارند در صدد هستند با بهره‌بردن از امتیاز میزبانی، در کورس رقابت با دیگر تیم‌های ۱۷ امتیازی جدول یعنی شهداب یزد و شهرداری ورامین بمانند. مس قطعا با این هدف وارد زمین خواهد شد که جایگاه شهداب یزد را در رتبه ششم جدول بگیرد یا دست کم جایگاه نهمی خود را از دست ندهد.
از طرفی شهداب یزد که شاهد تغییراتی روی نیمکت سرمربی‌گری خود بوده و هدایت این تیم به علیرضا طلوع‌کیان سپرده شده، این هفته باید میهمان شهرداری گنبد باشد. شاگردان عظیم جزیده در شهرداری گنبد در پایان دور رفت ۶ برد و ۱۹ امتیاز گرفتند و در رده ششم ایستادند. گنبدی‌ها در صورت پیروزی در بازی این هفته می‌توانند شاهد ارتقای جایگاه باشند. اما باید دید علیرضا طلوع‌کیان در نخستین آزمون خود با نماینده یزد در لیگ برتر، چه نتیجه‌ای به ثبت خواهد رساند و آیا این نتیجه منجر به صعود شهداب از جایگاه هشتم خواهد شد یا خیر.
در هفته نبرد تیم‌های ۱۷ امتیازی به نظر می‌رسد شهرداری ورامین به نسبت کار آسان‌تری در پیش داشته باشد. شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین، این هفته به مصاف هورسان رامسری می‌روند که با ۴ برد، ۱۴ امتیاز و ایستادن در رده دوازدهم، نیم‌فصل اول را به پایان برد. مزیت تیم هورسان، اما داشتن بازی خانگی در هفته چهاردهم است؛ امتیازی که می‌تواند زنگ‌خطری برای ورامینی‌ها باشد.
یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های این هفته، تقابل تیم‌های دوم و پنجم جدول است. راه‌یاب ملل مریوان درحالی از نماینده ارومیه میزبانی خواهد کرد که با ۷ برد، ۲۰ امتیاز و ایستادن در رتبه پنجم، جدال نفس‌گیری با لبنیات هراز آمل (تیم چهارم جدول) دارد. پیروزی در بازی این هفته مقابل شهرداری ارومیه، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب را به رتبه چهارم خواهد رساند. البته به شرطی که شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در جدال حساس‌شان با تیم هفتمی پاس گرگان، گوی و میدان را واگذار کنند؛ اتفاقی که شاید رخ دادنش به این آسانی‌ها نباشد. به هر حال نماینده مریوان برای رسیدن به جایگاه دلخواهش در جدول باید از سد مستحکمی هم‌چون شهرداری ارومیه بگذرد که در حال حاضر با ۱۱ برد و ۳۰ امتیاز به رتبه مطمئنی در رده دوم جدول رسیده است.
جدال خودروسازان، اما از جمله بازی‌های دیدنی هفته چهاردهم خواهد بود؛ جایی که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان از نارنجی‌پوشان سایپا میزبانی می‌کنند. پیکان که ۹ برد و ۲۶ امتیاز در کارنامه دارد و صاحب رتبه سومی جدول است، برای از دست ندادن این رتبه نیازمند پیروزی در بازی خانگی است. هرچند که سایپا به عنوان تیم سیزدهم جدول در تقابل با تیم سوم جدال بسیار سختی پیش‌رو خواهد داشت، اما نباید فراموش کرد که تشخیص برنده جدال سنتی خودروسازان لیگ برتر همواره غیرقابل پیش‌بینی بوده است.
در آغاز دور برگشت آذرباتری ارومیه بعد از شگفتی‌سازی در پایان نیم‌فصل و تحمیل اولین شکست بر فولاد مبارکه سپاهان، حالا به مصاف دیگر تیم فولادین لیگ یعنی فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود. شاگردان رحمان رئوفی هم‌اکنون ۳ برد و ۹ امتیاز در کارنامه دارند و همچنان آخرین تیم جدول رده‌بندی هستند. در طرف مقابل فولاد سیرجان ایرانیان با ۵ برد و ۱۴ امتیاز در رده یازدهم ایستاده. دو تیم این هفته در تلاش برای ارتقای جایگاه هستند و باید دید در این تقابل دیدنی درنهایت کفته ترازو به سمت کدام تیم سنگینی خواهد کرد.
برنامه کامل هفته چهاردهم

ارومیه، سالن ۶ هزارنفری غدیر، ساعت ۱۶
آذرباتری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶
راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – فولاد مبارکه سپاهان

گرگان، سالن امام‌خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان- لبنیات هراز آمل

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان- سایپا

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر- شهرداری ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – شهداب یزد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->