تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

صحبت‌های داوران «خنداننده شو ۳» درباره حواشی و کیفیت این مسابقه

  • کد خبر: ۹۴۲۴۸
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
صحبت‌های داوران «خنداننده شو ۳» درباره حواشی و کیفیت این مسابقه
پخش فصل سوم «خنداننده شو»، از دوشنبه ۶ دی از شبکه نسیم آغاز شده است و واکنش‌ها و انتقادات زیادی هم در پی داشته است. حالا رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله درباره کیفیت این مسابقه و ساز و کار آن توضیحاتی داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - پخش فصل سوم «خنداننده شو»، از دوشنبه ۶ دی از شبکه نسیم آغاز شده است که در مرحله مقدماتی آن، ۲۰ شرکت کننده در چهار گروه رقابت خواهند کرد. از میان این شرکت‌کنندگان، یک نفر با رای داوران و سه نفر با رای مردم، به مرحله بعد می‌روند. حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان، «خنداننده‌شو۳» را داوری می‌کنند.

رامبد جوان و حسن معجونی، درباره روند این مسابقه، یک گفت‌وگوی مجازی داشتند که در آن، مجری و تهیه‌کننده «خندوانه»، درباره حذف‌شدن برخی شرکت‌کنندگان توضیح داد:

«می‌دانم که آن‌هایی که حذف شده‌اند، دلخور شدند، اما چاره‌ای نیست و ما رای می‌دهیم. بعضی‌ها می‌گویند ناعادلانه داوری کردید. به نظرم ناعادلانه وقتی معنی می‌شود که ما فقط خودمان رای بدهیم. وقتی مردم هم رای می‌دهند، این عدالت از جانب مردم تامین می‌شود.»

حسن معجونی هم در ادامه گفت:

«واقعیت این است که ما در این برنامه، یک رقیبی داریم به اسم مردم که آن‌ها هم رای می‌دهند. مثلا در تمام برنامه‌های «خنداننده شو»، نفر اولی که مردم انتخاب کردند، سلیقه من نبود، ولی هیچ وقت اعلام نکردم. معمولا در همه دوره‌های مسابقه چه من داور بودم یا نبودم، نفرد دوم، بیشتر سلیقه‌ من بوده است تا نفر اول. اما می‌گویم سلیقه مردم است و نمی‌توانم ناراضی باشم که چرا مردم دارند این انتخاب را می‌کنند و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت. به نظرم ما در یک ترازو هستیم که کفه‌ ما و مردم برابر است. جذابیت این مسابقه‌ها این است که بین داورها و مردم هم، یک رقابتی است.»

 امیرمهدی ژوله، دیگر داور «خنداننده شو۳»، هم در گفت‌وگوی مجازی با رامبد جوان از اجراهای شرکت‌کنندگان در این برنامه انتقاد کرده است:

«بعد از چند دوره مسابقه و کلاس‌های آموزشیِ استندآپ، انتظارم خیلی بیشتر از این‌ها بود. این شرکت‌کننده‌ها یک سال است می‌دانند قرار است این‌جا باشند. من انتظار داشتم در این فصل، ۲۰ نفر درجه یک ببینم اما تقریبا یک سوم این تعداد، انتظار مرا برآورده کردند. مشکلی که وجود دارد این است که خیلی از اجراها استدآپ نیست و خاطره گفتن است.

چقدر ایرانِ ۱۴۰۰ را در این استندآپ کمدی‌ها دیدیم؟ این‌ اجراها می‌توانست ۲۰ سال پیش یا ۲۰ سال بعد هم پخش شود! زمان و مکان و جغرافیای ما باید در استندآپ کمدی‌ها مشهود باشد. کسی که نتواند متنش را خودش بنویسد، استندآپ کمدین نیست. وقتی کسی برایت متن می‌نویسد در بهترین حالت، یک بازیگر هستی. شرط اول استندآپ کمدین بودن این است که خودت بتوانی حرفت را بزنی؛ البته حتما همکار نویسنده و مشاور به استندآپ کمدین‌ها کمک می‌کنند اما، خودشان باید صاحب اندیشه باشند.»

رامبد جوان در واکنش به این سخنان ژوله گفته است:

«خیلی از ویدئوهایی که برای‌مان فرستاده بودند، دابسمش یا تقلید صدا بود. استندآپ کمدین، کسی است که تفکر خودش را دارد و پر از نقد و شوخی است.

همه ما در این حوزه خیلی کم تجربه‌ایم و در ایران هنور استندآپ کمدینی که هر روز روی صحنه باشد، نداریم. فقط آقای ریوندی را داریم که عناوین دیگری به جز استندآپ می‌توان برایش قائل شد. من کارهایش را تماشا می‌کنم و خیلی هم می‌خندم. اما ما عملا استندآپ کمدین شش دانگ نداریم که فقط استندآپ کند.»

«خنداننده شو۳» با داوری امیرمهدی ژوله، رامبد جوان و حسن معجونی، در فصل هشتم «خندانه» در حال پخش از شبکه نسیم است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->