کابل‌کشی داخلی فیبر نوری برای مشترکان مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۴ رایگان شد پیش‌ثبت‌نام فعالسازی eSIM ایرانسل آغاز شد + روش ثبت نام ویدئو | تست خشونت ربات انسان‌نمای Unitree G۱ iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور
سرخط خبرها

در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟

  • کد خبر: ۹۴۴۱۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

آقای میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، به تازگی اعلام کرده بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری یا مبارزه سواره کند. جنگیدن در حالی که سوار مرکب هستید، کاملا به سلیقه‌ خودتان بستگی دارد.

آقای هیدتاکا میازاکی گفت:

در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری یا مبارزه سواره را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیت‌هایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزه‌ سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیت‌ها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آن‌ها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونه‌ای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزه‌ی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیت‌های مواجه شده را انتخاب می‌کنند.

آقای میازاکی در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که فرنچایز‌های The Lord Of The Rings و The Eternal Champion منابع الهام ساخت بازی Elden Ring بوده‌اند.

Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->