شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید!
سرخط خبرها

در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟

  • کد خبر: ۹۴۴۱۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در بازی الدن رینگ چه‌قدر در انتخاب شیوه مبارزه آزاد خواهید بود؟
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

آقای میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، به تازگی اعلام کرده بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری یا مبارزه سواره کند. جنگیدن در حالی که سوار مرکب هستید، کاملا به سلیقه‌ خودتان بستگی دارد.

آقای هیدتاکا میازاکی گفت:

در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری یا مبارزه سواره را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیت‌هایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزه‌ سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیت‌ها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آن‌ها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونه‌ای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزه‌ی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیت‌های مواجه شده را انتخاب می‌کنند.

آقای میازاکی در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که فرنچایز‌های The Lord Of The Rings و The Eternal Champion منابع الهام ساخت بازی Elden Ring بوده‌اند.

Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->