پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

زارع: از الان برای المپیک پاریس برنامه‌ریزی کرده‌ام

  • کد خبر: ۹۴۶۴۰
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
زارع: از الان برای المپیک پاریس برنامه‌ریزی کرده‌ام
امیرحسین زارع بعد از طلای جهانی به فکر المپیک است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دارنده مدال برنز المپیک، برنامه‌ریزی‌هایش را برای المپیک بعدی انجام داده و با همه توان به‌دنبال کسب مدال طلای این بازی‌هاست. امیرحسین زارع که مدال طلای مسابقات جهانی را نیز در کارنامه‌اش دارد، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم از اهداف بلند‌مدتش و رؤیا‌هایی که در سر دارد، صحبت کرد.

زیر‌نظر کادرفنی تمرین می‌کنیم

زارع در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در دومین اردوی آماده‌سازی پس از رقابت‌های جهانی نروژ به سر می‌بریم و با توجه به اینکه مدال‌داران رقابت‌های جهانی از حضور در مراحل اول و دوم چرخه انتخابی تیم ملی معاف هستند، تمرینات آماده‌سازی خود را پشت‌سر می‌گذاریم. همه‌چیز در اردو‌ها خوب است و کادر فنی از الان برنامه‌های خود را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی و جهانی سال آینده دنبال می‌کند و ما نیز طبق نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.

در توکیو می‌توانستم طلا بگیرم

دارنده مدال برنز المپیک توکیو درباره برنامه‌اش گفت: در المپیک توکیو می‌توانستم مدال طلا را از آنِ خود کنم؛ اما شاید کمی جوانی و کم‌تجربگی مانع از این موضوع شد، ولی در رقابت‌های جهانی نروژ نشان دادم که از همه سنگین‌وزن‌های دنیا بهترم. البته نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت و قطعا اگر این‌طور باشد و کشتی‌گیر مغرور شود، از همان جایی که فکر نمی‌کند، ضربه خواهد خورد.

از کشتی‌گرفتن با استیوسون هراسی ندارم

آزادکار وزن ۱۲۵‌کیلوگرم کشورمان درباره سفر تیم ملی به آمریکا و رو‌در‌رو‌شدن با گیبل استیوسون، دارنده مدال طلای المپیک، گفت: من قهرمانان بزرگ جهان در سنگین‌وزن را مغلوب کردم. این کشتی‌گیر آمریکایی نیز عملکرد خوبی داشته است و دوست دارم که با او مبارزه کنم و به نظرم چنین مبارزات تدارکاتی برای کشتی‌گیران بسیار عالی خواهد بود. البته یک‌سری کری‌خوانی‌ها در‌این‌زمینه شده است، اما من کشتی خودم را می‌گیرم و سعی می‌کنم که با نهایت آمادگی و دقت لازم، به‌مصاف این کشتی‌گیر بروم و این را نیز باید بگویم که از مبارزه با هیچ حریفی هراس ندارم؛ چراکه اگر قرار باشد به مدال طلای المپیک برسم، باید تفکرم این‌گونه باشد.

شرایط اردوی تیم ملی در حد عالی است

وی در خصوص مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اردوی دوم با ۶ مدال آور المپیک و جهان در حال برگزاری است و یکی از محاسن این اردو سرشاخ شدن من با حسن یزدانی است، قطعا هرکشتی‌گیری با یزدانی سرشاخ شود عرقش در می‌آید و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و فکر می‌کنم که حضور حسن یزدانی در اردو‌ها برای ما بسیار مفید و سازنده است. زارع درباره اردوی اول تیم ملی تصریح کرد: تشکر ویژه‌ای از فدراسیون کشتی دارم که اردوی اول ما در عراق برگزار شد. واقعا هم از نظر معنوی و هم از نظر روحی نیاز به چنین‌اردویی بود که امیدوارم در آینده نیز بتوانیم به عراق برویم.

ضمن اینکه چنین‌سفر‌هایی رفاقت‌ها و دوستی‌ها را بین کشتی‌گیران و کادر فنی محکم‌تر می‌کند و خود این کار، برای کل تیم ملی مفید خواهد بود. وی درباره امکانات اردویی، افزود: شرایط در این چند سال بهتر شده و اکنون به حد عالی رسیده که همچنان قرار است به امکانات و تجهیزات کمپ تیم‌های ملی اضافه شود. جا دارد از فدراسیون کشتی که تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از ما انجام می‌دهد، قدردانی کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که این زحمات را با کسب مدال و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف جبران کنیم.

هدفم المپیک پاریس است

زارع در پایان صحبت‌هایش گفت: همان‌طور‌که گفتم، هدفم المپیک پاریس است و برای تحقق این امر حتی در زمان تعطیلی اردو‌ها نیز تمرینات خود را زیر‌نظر کادر فنی ادامه می‌دهم تا هر روز بهتر از دیروز باشم، چرا‌که حریفان نیز بیکار ننشسته‌اند و باید برای کسب موفقیت نهایت تلاش را کرد و اگر این تلاش با توکل بر خدا باشد، قطعا نتیجه‌اش ختم‌به‌خیر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->