برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

وکیل پرقیل‌وقال

  • کد خبر: ۹۴۹۱
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۳
وکیل پرقیل‌وقال
درباره حاشیه‌های تمام‌نشدنی حسام نواب‌صفوی
ارژنگ حاتمی - حسام نواب‌صفوی میل به دیده شدن دارد و این میل را می‌توان در بسیاری از تصمیم‌ها و صحبت‌هایش دید؛ از وکیل مدافع شدنش در پرونده حادثه اتوبوس واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد گرفته تا پیانو زدنش در کنسرت فرزاد فرزین و کامنت گذاشتنش برای مجری جم و حتی ادعای بسته شدن فارسی وان با شکایتش و.... در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به جنجال‌های این وکیلِ بازیگر که به‌تازگی وارد فصل جدیدی از حاشیه شده است.

جنجال بر سر پروانه وکالت
به‌تازگی حسام نواب‌صفوی ادعا کرده است که عده‌ای قصد دارند پروانه وکالت او را باطل کنند تا نتواند دلیل حادثه اتوبوس واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد را پیگیری کند. همین ادعای صفوی درباره تلاش برای ابطال پروانه وکالتش، کافی بود تا خانواده‌های بازماندگان حادثه با تجمع جلوی ساختمان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، خواهان جلوگیری از ابطال پروانه وکالت نواب‌صفوی شوند؛ البته باشگاه خبرنگاران مدعی شد که علت احضار حسام نواب‌صفوی به دادسرا، تخلفی بوده که در گذشته مرتکب شده است و ارتباطی به پرونده حادثه دانشگاه آزاد ندارد و پروانه وکالتش باطل نخواهد شد.

ادعای بستن فارسی وان
دی‌ماه سال ۹۵ حسام نواب‌صفوی در اینستاگرامش ادعا کرد که شبکه «فارسی وان» را او تعطیل کرده است! او در این‌باره نوشت: «وقتی شبکه «فارسی‌١» اقدام به پخش سریال‌های غیراخلاقی کرد... و هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت، با طرح شکایت توسط این‌جانب و رسیدگی پرقدرت قوه قضاییه، شبکه منحط و غیراخلاقی «فارسی١» بسته شد.» این ادعا چندان با پذیرش افکار عمومی روبه‌رو نشد و این سوال برای مردم ایجاد شد که اولا سازوکار قانونی بستن یک شبکه تلویزیونی خارج از مرز‌های کشور چگونه است و ثانیا اگر واقعا امکان تعطیلی یک شبکه تلویزیونی به‌دلیل شکایت مردم یک کشور وجود دارد، چرا نواب‌صفوی برای تعطیلی شبکه‌های دیگری همچون «من‌وتو»، «جم» و امثالهم کاری نمی‌کند؟

سوژه‌ای برای طنزنویسان
تا هفته‌ها بعد از این ادعای نواب‌صفوی، او سوژه طنز‌های فضای مجازی و روزنامه‌ها بود؛ به‌عنوان نمونه شهرام شهیدی در پی دیدار مقامات دو کره نوشت:
«حسام نواب‌صفوی: من از سران دو کره خواستم باهم مذاکره کنند.» فرزین پورمحبی نیز بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در بخشی از طنز خود نوشت: «حتی لابی‌های جواد شمقدری و توصیه‌های حسام نواب‌صفوی و بست‌نشینی‌های بقایی افاقه نکرد و ما در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال یکراست افتادیم داخل گروه مرگ». یا صفحه شهرونگ بعد از ورود
حسام نواب‌صفوی به پرونده حادثه دانشگاه آزاد نوشت: «دادگاه لاهه: این دفعه رو به‌خاطر ما ببخششون!»

پرحاشیه در اینستاگرام
نواب‌صفوی در اینستاگرام هم پرحاشیه است. از دنبال‌کننده‌های فیکش گرفته که در شهریور ۹۵، بعد از تصمیم اینستاگرام درباره حذف دنبال‌کننده‌های غیرواقعی با کاهش ۴۰۰ هزار نفری روبه‌رو شد تا کامنتی که برای بازیگر شبکه جم گذاشت و از رامسین کبریتی خواست به کشورش بازگردد. یکی از حاشیه‌های دیگرش هم در اینستاگرام، شوخی جنجالی‌ای بود که با آزاده نامداری بعد از انتشار تصاویرش در خارج از کشور کرد، واکنش آزاده نامداری به شوخی جنجالی نواب‌صفوی، این‌گونه بود: «دنیا گرده جناب نواب‌صفوی، مراقب باشید!»

من خودم رو می‌گیرم؟
برخی معتقدند ژست‌های حسام نواب‌صفوی در عکس‌هایی که از او گرفته می‌شود، این حس را به بیننده القا می‌کند که او خودش را می‌گیرد. این برداشت‌‎ها باعث شد حتی خود حسام نواب‌صفوی در یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش بنویسد: «دوستان عزیزم! دیگه از این واضح‌تر نمی‌تونستم توضیح بدم، براى خودم هم جاى سوال است. به نظر شما چرا بعضى از هموطنان فکر می‌کنند که من خودم رو می‌گیرم؟ ... فیزیک من جوریه که شخص فکر می‌کنه دارم خودمو می‌گیرم.» در کل به‌نظر می‌رسد حسام نواب‌صفوی اعتماد‌به‌نفس فراوانی دارد. او خودش را شبیه «الویس پریسلی» می‌داند و حتی گفته است: «به‌دلیل شباهتم به الویس پریسلی، فرهنگ ایرانی را به مردم دیگر کشور‌ها معرفی کردم.»
جالب است بدانید حتی برخی افراد، بازیگر شدن نواب‌صفوی را هم تلاشی برای دیده شدن او می‌دانند. نواب‌صفوی قبلا درباره بازیگر شدنش گفته بود: «پدرم خان بود، خانواده‌ام ثروتمندند، وکیل هم هستم، بنابراین برای پول بازیگر نشدم.» و این سوال برای ما پیش می‌آید که پس نواب‌صفوی برای چه بازیگر شده است؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->