سرخط خبرها

از دوشنبه (۲۰ دی) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

  • کد خبر: ۹۴۹۲۶
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
از دوشنبه (۲۰ دی) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز دوشنبه، ۲۰ دی ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز دوشنبه، ۲۰ دی ماه خبر داد و گفت که بر این اساس در روز‌های دوشنبه و سه شنبه استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارانی‌اند.

صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز جمعه (۱۷ دی ماه) تا دوشنبه (۲۰ دی ماه) در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود، گفت: این روند در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

بعدازظهر شنبه (۱۸ دی ماه) و طی روز یکشنبه (۱۹ دی ماه) در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین ضمن اعلام اینکه از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش خواهد شد. لازم به ذکر است امروز جمعه دریای عمان مواج است.

دمای هوای تهران امروز، جمعه، ۱۷ دی ماه بین ۲ تا ۱۱ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود. آسمان تهران در روز جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در شب قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا، شنبه، ۱۸ دی ماه، دمای هوا در کمترین حالت خود به ۳ و در بیشترین حالت خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. هوا در این روز نیمه ابری و غبارآلود، در بعدازظهر با کاهش ابر و در شب قسمتی ابری و غبارآلود است. پس فردا، یکشنبه، ۱۹ دی ماه نیز دمای هوا بین ۱۲ تا ۲ درجه سانتیگراد متغیر است و آسمان تهران صاف و غبارآلود خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->