استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

تمرین استقلال تحت‌تأثیر یک تصمیم

  • کد خبر: ۹۵۰۱
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
تمرین استقلال تحت‌تأثیر یک تصمیم
دریافتی آبی‌پوشان تا آخر هفته یکسان می‌شود
تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال دیروز در حالی از ساعت۱۲ در چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر برگزار شد که همه‌چیز تحت‌تأثیر تصمیم عجیب سرمربی این تیم قرار داشت. بازیکنان و مربیان استقلال با لباس‌های تمرین در زمین حضور یافته و آماده برگزاری تمرین بودند، اما پس از صحبت‌های استراماچونی، مربی ایتالیایی استقلال به بازیکنانش دستور داد ورزشگاه غدیر را ترک کنند و راهی مجموعه نفت تهرانسر شوند تا تمرینات خود را به‌جای چمن مصنوعی در چمن طبیعی انجام دهند!

تمرین آبی‌ها کامل شد
تمرین نوبت عصر آبی‌ها بدون مشکل برگزار شد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال درحالی در تهرانسر تمرین خود را برگزار کردند که پس از چند روز، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و علی کریمی، ۳ بازیکن ملی‌پوش این تیم در کنار سایر بازیکنان حضور داشتند. همچنین فرشید باقری که به‌دلیل مصدومیت مدتی از تمرین استقلال دور بود، دیروز در تمرین گروهی آبی‌ها شرکت کرد تا خود را آماده بازی با نساجی کند. در تمرین عصر دیروز تنها عارف غلامی و مهدی قائدی، ۲ بازیکن تیم ملی امید، حضور نداشتند و میلاد زکی‌پور هم به‌دلیل مصدومیت غایب بود تا روند درمانی خود را طی کند و از هفته‌های بعد در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها قرار بگیرد.

شوک به اردوی آبی‌ها
مهدی قائدی، مهاجم جوان و گل‌زن تیم فوتبال استقلال تهران، در تمرین تیم ملی امید دچار مصدومیت شد. قائدی که قرار بود در بازی دوستانه تیم امید برابر قطر به میدان برود، وضعیت حضورش در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و از طرفی این بازیکن در آستانه بازی با نساجی هم نمی‌تواند به استقلالی‌ها کمک کند. آسیب‌دیدگی قائدی ممکن است شوک دوباره‌ای به استراماچونی باشد؛ چراکه مهاجم آبی‌ها باوجود گل‌زنی‌های بسیار برای تیمش، می‌تواند در نبود خود خط حمله تیمش را تضعیف کند.

زرینچه: دریافتی بازیکنان تا پایان هفته یکسان می‌شود
جواد زرینچه درباره اینکه چرا باشگاه مطالبات تعدادی از بازیکنان را روز گذشته پرداخت کرده و به بقیه بازیکنان پولی نداده است، گفت: طبق اعلام باشگاه قرار است پرداختی به بازیکنان یکسان‌سازی شود. به‌طور‌مثال اگر بازیکنی تا امروز ۱۷ درصد دریافتی داشته و یک بازیکن دیگر ۲۵ درصد، قرار است باشگاه رقم آن بازیکن ۱۷ درصدی را به بازیکن ۲۵ درصدی برساند. وی افزود: روز گذشته بخشی از مطالبات برخی بازیکنان پرداخت شد و قرار است امروز یا فردا به تعداد دیگری از بازیکنان مبالغی پرداخت شود که ارقام دریافتی کل تیم به درصد مساوی برسد. من فکر می‌کنم تا پایان این هفته یکسان‌سازی مالی در بین بازیکنان صورت بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->