نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

تمرین استقلال تحت‌تأثیر یک تصمیم

  • کد خبر: ۹۵۰۱
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
تمرین استقلال تحت‌تأثیر یک تصمیم
دریافتی آبی‌پوشان تا آخر هفته یکسان می‌شود
تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال دیروز در حالی از ساعت۱۲ در چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر برگزار شد که همه‌چیز تحت‌تأثیر تصمیم عجیب سرمربی این تیم قرار داشت. بازیکنان و مربیان استقلال با لباس‌های تمرین در زمین حضور یافته و آماده برگزاری تمرین بودند، اما پس از صحبت‌های استراماچونی، مربی ایتالیایی استقلال به بازیکنانش دستور داد ورزشگاه غدیر را ترک کنند و راهی مجموعه نفت تهرانسر شوند تا تمرینات خود را به‌جای چمن مصنوعی در چمن طبیعی انجام دهند!

تمرین آبی‌ها کامل شد
تمرین نوبت عصر آبی‌ها بدون مشکل برگزار شد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال درحالی در تهرانسر تمرین خود را برگزار کردند که پس از چند روز، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و علی کریمی، ۳ بازیکن ملی‌پوش این تیم در کنار سایر بازیکنان حضور داشتند. همچنین فرشید باقری که به‌دلیل مصدومیت مدتی از تمرین استقلال دور بود، دیروز در تمرین گروهی آبی‌ها شرکت کرد تا خود را آماده بازی با نساجی کند. در تمرین عصر دیروز تنها عارف غلامی و مهدی قائدی، ۲ بازیکن تیم ملی امید، حضور نداشتند و میلاد زکی‌پور هم به‌دلیل مصدومیت غایب بود تا روند درمانی خود را طی کند و از هفته‌های بعد در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها قرار بگیرد.

شوک به اردوی آبی‌ها
مهدی قائدی، مهاجم جوان و گل‌زن تیم فوتبال استقلال تهران، در تمرین تیم ملی امید دچار مصدومیت شد. قائدی که قرار بود در بازی دوستانه تیم امید برابر قطر به میدان برود، وضعیت حضورش در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و از طرفی این بازیکن در آستانه بازی با نساجی هم نمی‌تواند به استقلالی‌ها کمک کند. آسیب‌دیدگی قائدی ممکن است شوک دوباره‌ای به استراماچونی باشد؛ چراکه مهاجم آبی‌ها باوجود گل‌زنی‌های بسیار برای تیمش، می‌تواند در نبود خود خط حمله تیمش را تضعیف کند.

زرینچه: دریافتی بازیکنان تا پایان هفته یکسان می‌شود
جواد زرینچه درباره اینکه چرا باشگاه مطالبات تعدادی از بازیکنان را روز گذشته پرداخت کرده و به بقیه بازیکنان پولی نداده است، گفت: طبق اعلام باشگاه قرار است پرداختی به بازیکنان یکسان‌سازی شود. به‌طور‌مثال اگر بازیکنی تا امروز ۱۷ درصد دریافتی داشته و یک بازیکن دیگر ۲۵ درصد، قرار است باشگاه رقم آن بازیکن ۱۷ درصدی را به بازیکن ۲۵ درصدی برساند. وی افزود: روز گذشته بخشی از مطالبات برخی بازیکنان پرداخت شد و قرار است امروز یا فردا به تعداد دیگری از بازیکنان مبالغی پرداخت شود که ارقام دریافتی کل تیم به درصد مساوی برسد. من فکر می‌کنم تا پایان این هفته یکسان‌سازی مالی در بین بازیکنان صورت بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->