ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«پیکه» گران‌ترین بازیکن بارسلونا!

  • کد خبر: ۹۵۰۱۳
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
«پیکه» گران‌ترین بازیکن بارسلونا!
فهرست دستمزد‌های آبی‌و اناری‌ها دیروز منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بارسلونا در یکی‌دو سال اخیر و به‌دلیل بحران اقتصادی ناشی از کرونا با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است. بزرگ‌ترین اثر مخرب این وضعیت روی تمدید قرارداد لیونل مسی بود که در‌نهایت چاره‌ای جز قطع همکاری باقی نگذاشت.

سقف بودجه دستمزد‌های بارسا که از‌سوی لالیگا تعیین می‌شود، از ۷۵۰‌میلیون یورو به بیش از نصف کاهش پیدا کرده، تا‌جایی‌که این باشگاه برای ثبت نام فران تورس در فهرستش با مشکل روبه‌رو شده است. جدایی کوتینیو که روز گذشته قطعی شد، احتمالا مانع موجود بر سر راه ورود تورس به فهرست بارسا را از میان خواهد برد.

دیروز اسپورت ۳ کاتالونیا اقدام به انتشار دستمزد بازیکنان بارسلونا کرد و مشخص شد که جرارد پیکه همچنان بیشترین دریافتی را دارد. در این فهرست به‌ترتیب جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا بیشتر از همه دستمزد می‌گیرند و جالب اینکه در رتبه چهارم به نام ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسا، برخورد می‌کنیم؛ بازیکنی که تقریبا از ۳ سال پیش کمترین بازی‌ها را برای بارسا انجام داده و همواره درگیر مصدومیت‌ها بوده است.

مارک آندره تراشتگن، فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله و سرجی روبرتو نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. دستمزد پیکه ۲۸‌میلیون یورو ناخالص است؛ بوسکتس ۲۳‌میلیون یورو، آلبا و اومتیتی نیز ۲۰‌میلیون یورو. تراشتگن ۱۴ میلیون یورو، کوتینیو ۱۶‌میلیون یورو، دمبله و سرجی روبرتو نیز ۱۲‌میلیون یورو ناخالص دریافتی دارند. دستمزد مسی ۱۳۵‌میلیون یورو و گریزمان نیز ۴۲‌میلیون یورو بود و هر دو، این فصل از بارسا جدا شدند. جدایی گریزمان البته قرضی با بند خرید چهل‌میلیون‌یورویی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->