ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضرر‌های هنگفت بازیکنان پرسپولیس بابت حذف از آسیا

  • کد خبر: ۹۵۰۵۹
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
ضرر‌های هنگفت بازیکنان پرسپولیس بابت حذف از آسیا
ضرر‌های مالی بازیکنان پرسپولیس بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا به یک سوژه داغ در این باشگاه تبدیل شده چرا که بسیاری از بازیکنان در قرارداد‌های خود آپشن‌های آسیایی داشتند که حالا با حذف از آسیا از آن محرومند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، ناراحتی پرسپولیسی‌ها بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا بسیار بیشتر از سایرتیم‌ها بود. پرسپولیس در سال‌های اخیر دو بار به فینال این رقابت رسید که سود قابل توجهی نصیب مجموعه این تیم شد.   اما اکنون دیگر فرصتی برای رسیدن به این مهم ندارند.

درحقیقت برای بازیکنان پرسپولیس جدا از بحث فنی و اشتیاق‌شان برای خودنمایی دیگری در سطح قاره، آنچه باعث ناراحتی بیشتر شده این است که در قرارداد بیشتر بازیکنان اصلی آپشن‌هایی وجود دارد که با بازی در لیگ قهرمانان و درخشش در این مسابقات فعال می‌شود، مثل حضور در ترکیب اصلی، زدن گل و دادن پاس گل یا انجام کلین‌شیت برای گلر‌ها و مدافعان، اما حالا همه این آپشن‌ها پریده، چون خبری از بازی آسیایی نخواهد بود. در واقع حذف از آسیا باعث خواهد شد تا دریافتی بازیکنان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند و این مسأله کاملاً ذهن آن‌ها را بهم ریخته است!
آن‌ها غیر از آپشن‌های آسیایی و ضرر مالی بزرگی که متحمل شده‌اند فرصت دیده شدن در یک رقابت بین‌المللی و امکان پیدا کردن مشتری‌های تازه و دست به نقد را هم از دست داده‌اند که این یعنی امکان لژیونر شدن آن‌ها در فصل آینده بشدت کاسته شده و این مهم حتماً در شرایط روانی و کیفیت‌شان تأثیر خواهد گذاشت.
با توجه به شرایط موجود باید دید بازیکنان می‌توانند روحیه خود را همچنان بالا نگه دارند یا خیر.

پر واضح است که در اردوی استقلال نیز همین وضعیت وجود خواهد داشت و بازیکنان این تیم بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا لطمه‌های مالی بسیاری خواهند دید.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->